Přípravy byly v plném proudu, a já poletovala z jednoho místa na místo.
Nakonec jsem dokonce zjistila, proč je ta-dejme tomu slavnost. Fotbalisti ukončují sezónu, a jelikož se našemu týmu vedlo dobře muselo se to prostě oslavit.
Emily už díky bohu byla zdravá, a tak nám mohla ještě pomoct s nedostatky.
Najednou se jí do cesty připletl Dallas. Co ten tu dělá? Má tu být až na zahájení.
„Kurva čum na cestu ty náno" prskl hnusně Cameron a probodl ji pohledem.
„Takhle s ní mluvit nebudeš“ vztyčila jsem na něj výhružně ukazováček.
„Nebo co? Zbiješ mě?“ začal se smát.
Nenávistně jsem ho probodla pohledem. S Emily si vyměnili pár nadávek a pak oba odešli.
Proč je tak hnusný na ostatní? Viděla jsem, jak se vzdaluje, což se mi ulevilo.
„Á tady jsi“ mile se usměje Alex a já ju úsměv oplácím.
„Potřebuješ něco?“ mile se zeptám.
„Pomohla by jsi mi prosím s těma věcma ve skladu?“ ukáže na sklad za sebou.
„Jasně.“ kývla jsem na souhlas a společně jsme vyrazili. Začali jsme věci nosit na místo, kde mají být.
„Ehm, Alexi.. můžu otázku?“ hodila jsem na něho tázavý pohled.
„Jasně“ vzhlédl ke mně.
„Ty se trochu znáš s Dallasem. Proč je tak hnusný na ostatní lidi?“ svrásčila jsem obočí.
„Hele, my se moc neznáme. Dřív jsme se spolu trochu bavili ale to je tak dva roky zpátky. Pak jsme se porvali a od té doby nic. Ale o jeho chování toho moc nevím. Jako umřel mu táta když mu bylo 11. Ale to nic nemění na tom, že je to hajzl, co se neumí chovat.“ mluvil mezitím co dodělával nějaké přípravy.
To je mi líto, že mu umřel táta, ani si nedovedu představit jaké to musí být. Sice se s rodiči tak často nevýdám ale o to víc si jich vážím.
„Ale varuju tě před ním Sel, nic si s ním nezačínej.“ řekl sklesle.
„Alexi. Já s tím člověkem nevydržím v jedné místnosti, natož s ním chodit. Jen je mi líto že mu zemřel táta.“
Přikývl a dál se věnoval svému, jako já. Najednou Dallas prošel kolem mě, ale vypadal dost naštvaně. Vypadal jako by měl každou chvíli někomu rozbít hubu.
Jen jsem na něj koukla. Šel rychlým krokem někam pryč a mezitím si nezapomněl zapálit cigaretu.
Najednou prošel aji Nash. Šel asi za ním. Více už jsem tomu nevěnovala pozornost.
×××
Vše už začalo a začala se tady scházet celá škola.
Všichni se posadili na místo a vyčkávali, co se bude dít.
Najednou začal ředitel něco přednášet o tom, jak je na náš fotbalový tým hrdý a další bláboly.
„A hlavní cenu bych chtěl předat našemu nejlepšími fotbalistovi téhle sezóny. Cameronu Dallasovi. “ odkašlal si ředitel a usmál se. No, zdá se mi že se na Camerona moc nasmívá, na to že ho chce vyloučit.
ČTEŠ
Sorry for Everything [Cameron Dallas]
Fanfiction❝Ještě než půjdeš.. Chci abys veděla že jsem tě miloval jako nikoho. A vím, že mi to potom všem možná nebudeš věřit ale je to tak. A proto se chci omluvit za všechno, co jsem kdy udělal. Nikdy jsem ti nechtěl ublížit.❞