2.

913 56 14
                                    

Akorát uklízím stůl po zákaznících, když do naší kavárny vejdou další zákazníci.

"Jo, tak nebuď tak upjatý Loui, jedno kafe." řekne chraplavý hlas. Doklidím stůl a otočím se s tím, že přejdu na druhou stranu avšak za mnou někdo stojí a já do něho narazím.

"Omlouvám se." řeknu a podívám se do očí neznámému klukovi. Bohužel to neznámý kluk nebyl. Byl to jako osud a nebo spíš bych to typovala jako strašná smůla. Dívala jsem se do jeho očí a on do mých. Stáli jsme tam takovou dobu dokuď si někdo za ním neodkašlal.

"El." promluvil.

"Přejete si?" zeptám se naučenou frází a vidím jak se zasekne.

"Eleanor prosím, promluvme si." řekne naléhavě.

"Latte?" zeptám se, protože to byla jeho objednávka, když jsem ho poprvé viděla. Nebo spíš neviděla, když měl kapuci na hlavě.

"El mluv se mnou normálně."

"Žádné? Tak pak nevím co tu děláte." snažím se vypadat vyrovnaně ovšem stále mě zajímá, stále ho miluj. Chytne mě lehce za ruku avšak já se vytrhnu.
"Nech mě být Louisi." řeknu hnusně, otočím se a zdrhnu do zadu kam mohou jen zaměstnanci což on naštěstí respektuje.

_______________________

Hned druhá část a oni se setkávají ... no nejsem báječná 😁

Hlasujte, komentujte ❤

S láskou Kthxx ❤

Our world 2 (L.T.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat