18.

788 53 10
                                    

:

Ahoj Perrie, nevím jestli už spíš, ale chtěla jsem ti jenom napsat, že zítra u nás přespí Louis.

Ihned mi došla odpověď.

Perrie:

?

Nechápavě koukám na zprávu dokuď se neotevřou moje dveře a nevběhne tam Perrie.

"To si děláš srandu ne?" vykřikne a svalí se na mojí postel.
"To nemá na to aby si zaplatil hotel?" nad tím jsem se zasmála.

"Není žádný volný." pokrčím rameny.

"Já mu nějaký najdu."

"Tak jedna noc snad takový problém není ne?" nevině se usměju.

"A kde asi tak bude spát?" zeptá se a když se trochu zaculím, dojde jí to.
"No fuj. Tak to já půjdu spát ke Candice." řekne znechuceně a já nad ní pokroutím hlavou.

"Můžeš tu klidně zůstat, nic dělat nebudeme, je to vlastně poprvé co se uvidíme za normálních okolností přeci s ním nepůjdu hned do postele." nachvíli se odmlčím. "Takže to jinak znamená, že tu může být?" zeptám se trochu nervózně.

"Pokuď jsi s ním šťastná tak ano. Já tam stejnak radši půjdu." zasměje se a já musím s ní.

"Děkuju Perrie." s úsměvem jí obejmu. Potom co odejde odemknu mobil a napíšu Louisovi.

:

Budu mít volný byt, ale myslím, že by Perrie nepřežila kdyby jsi spal v její posteli takže platí ta zem. Pá :*

Louis:

To se ještě uvidí. Pá :*

Usměju se nad jeho SMS, přikryji se dekou a usnu s myšlenkou na toho modrookého bruneta, se kterým se mám zítra sejít.

____________________

Už se to blíží. 🙌

Na příští týden toho máme do školy už strašně moc takže se vážně omlouvám, ale už teď nestíhám. :/

Hlasujte, komentujte ❤

S láskou Kthxx ❤

Our world 2 (L.T.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat