My First Novel

153 7 0
                                    

Hello Guys. 

Actually nie first novel Malay sye.. 

Maksud saya , sbelum nie sye lebih kepada fanfics .. Tapi kalinie sye cuba buat novel melayu .. Hahahhaa 😂😅

  Sye hrp readers semua dpt support my first novel .. 😉 semua itu amat dihargai...

Tajuk : Suka Awak Dalam Diam
Genre : happy , sad , family

Tajuk : Suka Awak Dalam Diam Genre : happy , sad , family

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SINOPSIS

Tak semua permulaan bermula dengan kebahagiaan . Beginilah mulanya kisah cinta antara Azriel Syahmin Park dan Afiena Dayana .

  Bermula seperti dalam novel dan drama , mereka disatukan oleh orang tua . Bagi Azriel , ianya kerja gila yang tak pernah terbayang dek akal . Tak pernah diimpikan yang dia akan berkahwin pada umur 17 tahun , yang bakal menempuh SPM kelak .

  Bagi Afiena , pada mulanya dia gembira dapat disatukan dengan 'crush' kesayangannya sejak dari darjah 2 . Disangkakan akan bahagia , tapi angannya musnah kerana sikap dingin Azriel .

  Selepas sah menjadi isteri kepada jejaka bernama Azriel , Afiena semakin mengenali Azriel dengan lebih mendalam . Semakin dia kenal , semakin kecil terasa dirinya . Dan sepertinya dia sedar bahawa dia perlu mengundurkan diri .

  "Maafkan saya , saya sedar dimana tempat saya . Tempat saya tidak layak untuk berada disebelah awak . Cukuplah awak sudi terima saya sebagai isteri , hari ini saya nak berhenti jadi isteri awak . I'm sorry , please divorce me ." - Afiena .

  Saya harap readers semua sudi baca novel sye nie .. ☺☺ thanksss 😄😄

#kipidap
#dongibap
#IILWTQFIGHTING
#SADDFIGHTING

I'm In Love With That Queenka ?! [[S.2]]Where stories live. Discover now