Amanda Daun
Subota je rezervisana za moju ćerku i mene. Dante će biti sa Skotovima a Atina sa mnom. Isplanirala sam dan, nadam se da će uživati.
- Spreman? – pitam Dantea kada se oglasilo zvono na vratima. Stigli su.
- Ako mi dosade vraćam se kući.
- Dobro.
- Ćao – otvorila sam vrata i ugledala Skotove sa Atinom, nism mogla da se suzdržim, zagrlila sam je.
- Ćao.
- Dobar dan - pozdravila sam se sa ostalima i pozvala Dantea.
- Lepo se provedite.
- I vi.
- Dakle Atina imaš li neku posebnu želju? – pitam je.
- Nemam, ti?
- Ja sam nam isplanirala ceo dan.
- Super jedva čekam.
Prvo sam pokazala Atini stan i sobu koju sam spremila za nju, želela sam da zna da je moj dom i njen dom, bila je oduševljena, zatim smo išle u nabavku i razgovarale smo o njenim omiljenim jelima, onda smo otišle zajedno kod frizera. Sa novim frizurama obilazile smo grad, govorila mi je o svom odrastanju, o njenom ocu kog obožava, temu o majci je izbegavala i slutila sam da se tu nešto krije ali nisam insistirala na tome.
Na kraju smo se vratile kući i zajedno smo spremale kolače.
Lukas Skot
Nakon što smo ostavili Atinu i uzel Dantea, Dajana i ja smo se dogovorili da provede pola dan sa njom a ostatak sa mnom. Dvoumio sam se ali ona je ipak njegova majka.
Bio sam na poslu kada me nazvao Dante i imao sam loš predosećaj.
- Dante.
- Gospodine Skot.
- Može i Lukas.
- Dobro, Lukase možemo li da se vidimo?
- Naravno, kad?
- Odmah.
- Gde ste?
- Restoran Hajns.
- Stižem – Dajana šta si uradila?
Stižem u restoran spazim Dajanu i Dantea.
- Lukase, poranio si? – Dajana mi se obrati.
- Ja sam ga pozvao, idemo li? – Dante je ustao.
- Naravno – izrebrio sam Dajanu i potražio račun.
- Videćemo se ponovo Dante – zagrlila ga je ali je on bio suzdržan i nije ništa odgovorio.
- Gde želiš da idemo? – pitam ga u autu.
- Na teren, moram da se izduvam.
- Je li sve u redu?
- Bez uvrede ali tvoja žena je previše naporna.
- Znam zato je bivša.
- Razvedeno ste? – iznenadio se.
- Da već nekoliko godina. Je li te uvredila?
- Ona . . . Imam sve što mi je potrebno, ne želim da mi tvoja žena kupuje odeću, ni automobil niti išta drugo.
- Dajana ti je to ponudila? – znao sam da će nešto usrati.
- Da, nisam ljut, vi ste mnogo bogatiji od nas i navikli ste na drugačiji stil života i razumem ali nikad neću dozvoliti da neko uvredi moju majku. Ne želim da te lažem deluješ kao razuman čovek i želim da znaš da ovo radim samo zbog moje majke i Atine.
YOU ARE READING
Dubina moje duše 🔚
RomanceKad dobiješ telefonski poziv u kome ti objasne da odgajaš tuđe dete dok neko drugi odgaja tvoje, shvatiš da je život mnogo komplikovaniji nego što misliš. Moje ime je Amanda Daun, ja sam advokat i ovo je priča o mojoj deci, njihovim očevima, maćehi...