Lukas Skota
Kažu da vreme u dobrom društvu prolazi brzo, istina je vreme prosto leti. Ovih par meseci mi prolazi pred očima u sjaju a moj život nikad nije bio ispunjeniji. Ima porodicu, čudnu ali savršenu porodicu, Amanda i ja zajedno odgajamo decu, Dante i Atina su uglavnom zajedno ili u mojoj kući ili u Amandinom stanu a neretko i ona prespava kod mene. Postao sam zavistan od nje, iako među nama nema ničeg navikao sam da je viđam skoro svakog dana, međutim juče je nisam video što znači da je danas moram videti.
- Je li Amanda unutra? – pitam njenu sekretaricu.
- Naravno, uđite.
Nije mi prvi put da je posetim na poslu i odvedem negde na ručak, ili da zajedno odemo po decu ali danas imam drugačiji izgovor.
- Lukase.
- Hej, imaš minut?
- Zapravo imam petnestak, kasnije imam suđenje.
- Biću kratak, znam šta želim da kupim deci za rođendan.
- On je tek za mesec dana.
- Manje od mesec dana i mislio sam da treba da dobiju zajednički poklon od tebe i mene.
- Izgleda da si mnogo razmišljao – našalila se.
- Jesam, šta kažeš na automobile?
- Atina ne ume da vozi.
- Kreće sa obukom nakon rođendana.
- U redu, kupićemno im automobile, to je i meni palo na pamet, sve češće idem taksijem – našalila se.
- Odlično, pokupićeš decu?
- Ne, Atina će izaći ranije i napraviće nam večeru, što znači da smo Dante i ja večeras kod vas na večeri.
- Atina? – valjda neće dići kuću u vazduh?
- Da, ali za svaki slučaj doneću nešto.
- U redu, vidimo se večeras.
- Vidimo se večeras.
Dom Lukasa Skota
- Dobrodošli – Atina je otvorila vrata majci i Danteu.
- Dušo – Amanda je poljubila a Dante je pogledao sumnjivo.
- Šta? – pitala je Atina sa kuvarskom kapom na glavi.
- Ko je to? – pita je Dante.
- On? – Amanda je začuđena.
- Da, on. Devojke se ponašaju budalasto samo kad su zaljubljene.
- Ko je zaljubljen? – Lukas Skot se namrštio.
- Tvoja ćerka – Dante je ušao unutra a Amanda za njim.
- Atina? – otac je gleda zaintrigirano.
- Zove se Ramon – izdahnula je.
- Kao džipsi? – Dante se podsmehnuo.
- On nije džipsi – ljutnula se.
- Ne verujem nešto u tvoj sud muškaraca, želim da ga upoznam – Dante zna koliko Atini pamet leti, ne želi da je neko povredi.
- Upoznaćeš ga, molim vas sedite večera je gotova – objavila je Atina i okrenula se ka kuhinji.
- Šta je ovo bilo? – Lukasu se ne dopada ideja da njegova princeza ima dečka.
- I ja prvi put čujem – Amanda je izvukla stolicu.
- Ne brini ćale, proveriću – Dante je izvukao telefon. Već zna kod koga će se raspitati o dečku svoje sestre.
YOU ARE READING
Dubina moje duše 🔚
RomanceKad dobiješ telefonski poziv u kome ti objasne da odgajaš tuđe dete dok neko drugi odgaja tvoje, shvatiš da je život mnogo komplikovaniji nego što misliš. Moje ime je Amanda Daun, ja sam advokat i ovo je priča o mojoj deci, njihovim očevima, maćehi...