Epilógus

2.9K 334 108
                                    

Az évek gyorsan tudnak telni, ha az ember élete tele van eseményekkel, teendőkkel, váratlan dolgokkal, barátokkal és rokonokkal. Szereplőink sem tétlenkedtek az érettségi után - amit mellékesen mindenki sikeresen tett le. Szétszóródtak, máshova jártak, mást kezdtek el csinálni, új barátokra leltek, élték az életüket, mindenki a maga módján.

Namjoon és HyeEun már ötödik házassági évfordulójukat ünnepelték, HyeEun hasa pedig hónapról hónapra nőtt egyre nagyobbra, ahogy első gyereküket várták. Közös vállalkozásuk jó irányban haladt a siker és a hírnév felé. Boldogok voltak. Nagyon boldogok.

Taehyungnak nagyon sok időbe telt, mire szerelmet vallott szegény Eunnek, aki már azt hitte ez sosem fog bekövetkezni. De a mi Taenk, igencsak nagy meglepetést okozott, ugyanis egy teljesen váratlan pillanatban megcsókolta a lányt, aki a meglepettségtől elfelejtette viszonozni. A fiú ezt rossz jelnek vette így rémülten bámult a lányra, aki minden szerénységét félretéve csapott le a másik ajkaira. Azt hiszem mondanom sem kell, hogy ők lettek a csapat nyálgyártói. Tae autókereskedést nyitott, Eun pedig tanár lett, méghozzá abban a gimiben, ahova ő is járt.

Hoseoknak habár nagyon sokat kellett küzdenie érte, de végül sikerült híres koreográfusként befutnia, hála Jin kapcsolatainak. Az apja ugyanis valami gazdag ember volt, aki a zeneiparban forgott és segített neki, így múlt évben meg is tudta kérni Minaht, aki ekkorra már idol pályájára készült és hamarosan meg is lesz a debütálásuk csapatával, aminek ő a leader-e. Végre ők is sínen voltak.

De hogy Jin miért segített neki?

Hoseok volt az, akinek sikerült Jint megváltoztatnia. Nagyon makacs egy fiú volt ő, aki csak azért szökött meg otthonról 14 éves korában, mert az apja haszontalannak tartotta és utálta őt. Nem úgy mint testvérét, aki sikeres producer lett.

Senki nem tudja hogy csinálta, de kitűnő örömmel fogadta mindenki az új Jint. Főleg az édesanyja, aki egyetlen egy éjszaka sem tudott aludni, mióta fia szőrén szálán eltűnt. Az ő kapcsolatuk jött leghamarabb rendbe. Az apja elismerését és szeretetét már kissé nehézkesebb volt visszaszereznie. Azonban mikor ez sikerült, méghozzá azzal, hogy saját főzőműsora lett az apja befolyása nélkül, mindent megbocsátott neki. Ő még sajnos szingli volt, és igazából nem is érdekelték a lányok.

Azonban a pikniken, amit a kis csapatnak szerveztek, elárulta, hogy egy, apró, barna hajú, barna szemű európai lány nagyon sündörög körülötte és mikor szünetet tart állandóan kávéval kínálja. Ő ugyan azt mondja, hogy idegesíti és nem is tartja valami szépnek, de valamiért a szemeit nem bírja kiverni a fejéből. Igyekszik ellenállni és győzködni magát, de Hyun Ji már tudta. Annak a lánynak nyert ügye van.

Szerveztek egy pikniket, mert nem látták már egymást lassan egy éve. Ott volt mindenki a csapatból. Tae, Eun, Namjoon, HyeEun, Hoseok, Minha, Jin, Suga, Kook, Hyun Ji.

És Jimin.

-Yoon-ah! - kiáltott Hyun Ji - Ne menj messzire!

-Hihetetlen milyen csintalan ez a gyerek - nevetett Kook, aki már fel is pattant, hogy Hyun Ji és Jimin közös kislányával játsszon. Odasietett a kis fehér ruhás csöppséghez és karjaiba kapva őt emelte a magasba. Yoon mosolya a füléig ért és imádta keresztapját, aki mindent megtett azért, hogy őt mosolyogni lássa.

Hihetetlen a fiú milyen változáson ment keresztül. Hyun Ji rá se ismert. Kook nem akart tőlük elszakadni, ezért egymástól nem távol telepedtek le Busanban, ahol Hyun Ji taekwondo tanár lett. Szerette a munkáját és különös figyelmet szentelt a fiatalokra. Rengeteget segített nekik, egyengette az útjukat, biztatta és ha kellett, akkor megrótta őket. Busanban már szinte mindenki hallott róla és hozzá akartak járni edzésre. Kook pedig a segédje volt. Egyelőre nem volt barátnője. Mindig azt mondta, az ő életében csak egyetlen lány van. Az pedig Yoon.

A terror iskolája BTS FF [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now