017 장 | Seukinsib

1.7K 199 138
                                    

🌸Maaf late update🌸

🌟🌟🌟

"Erggh! Pa-rk Jim-in, jeoneun hissk we-a-airaesaeyeo! Ap-poyeo! Erghhh hissk!" nafasnya tercungap-cungap dan ketika ini, Jihyo berasa sangat sakit didada. Dipegang dadanya dan sebelah tangannya lagi di genggam Jimin.

Jimin: ".........."

Jujurnya, Jimin tidak tahu mahu berbuat apa. Dia buntu, apa yang harus dia lakukan demi Jihyo? Apa yang boleh dibuat Jimin? Tiada apa. Dia langsung tidak tahu.






















Melainkan...


















"Aihhh~ penatnya nak cuci satu bangunan BigHit ni, nasib aku floor atas, tak banyak bilik sangat" keluhan seseorang disebalik pintu bilik dimana Jihyo dan Jimin berada.

Jimin tersentak tetapi tidak Jihyo kerana dia masih berada dalam kesakitan. Pintu bilik stor itu dengan tiba-tiba dikuak oleh seorang ahjumma yang sedang membawa mop dan barang kebersihan yang lain.

Sebelum ahjumma itu menangkap imej Jimin dan Jihyo berada, Jimin dengan laju menarik lengan Jihyo dan dibawa ke satu almari setinggi manusia, dan teka guys lepas tu jadi apa?






































Jimin dan Jihyo bersembunyi didalam almari itu dengan bertentangan mata, nafas mereka pula menjadi sebati, degupan jantung masing-masing dapat dirasai kedua mereka dan tiada langsung jarak antara keduanya.

Tangan kiri milik Jimin memeluk Jihyo manakala tangan kanannya menahan pintu almari tersebut dari dibuka. Jihyo pula terpaksa menahan sakit didada, kedua tangannya mengenggam baju Jimin kuat dan kepalanya disembam di dada Jimin.

Jimin melihat Jihyo yang dalam kesakitan, dia risau. Jihyo jadi begini disebabkan dia ke?

Jimin: "H-Hyo? Ka-u okay ke?"

Yes, soalan bodoh plus bangang ditujukan ke Jihyo. Jihyo hanya mampu mengetap giginya menahan sakit, dahinya sudah basah akibat berpeluh terlalu banyak.

Jihyo: "ark!"

Tanpa sengaja Jihyo menjerit kecil, itu membuatkan ahjumma tadi terpegun kerana setahu dia, dia sahaja didalam stor itu. Cepat sahaja Jimin menerkup mulut Jihyo.

Jimin: (mianhae Jihyo-ah, sebab aku...kau kena lalui benda ni)

Jimin mula melagakan dahinya ke dahi Jihyo. Dia risau, risau sekiranya Jihyo meninggalkannya lagi.

Ahjumma: "n-nu-nuguseayeo!"

kata ahjumma berani walhal agak gentar kerana dia beranggapan ada benda lain yang menemaninya kini. Pertanyaan Ahjumma tidak dijawab sesiapa, malah Ahjumma itu laju sahaja meninggalkan stor tersebut kerana takut.

Manakala situasi MinHyo pula terlihat mereka masih berada dalam keadaan yang sama.

Jimin: "mianhae"

Jihyo: "hissk, an-iy-yeo"

DUP!!!

Jihyo: "urgh!"

[C] Dreamcatcher II | JiminWhere stories live. Discover now