— Credeai că o să sar?
Era rândul lui Maddox să râdă. Șatena îl privea încruntată.
— Am crezut că...
— Și chiar dacă săream, ce îţi pasă ţie? o întrerupse el.
— Nu-mi pasă. Dă-i drumul, sari dacă vrei, nici măcar nu știu de ce îmi bat capul!
După ce a ţipat la el, s-a întors cu spatele, vrând să plece. Vocea lui Maddox o oprise după nici doi pași.
— Oprește-te. Pot măcar să știu de unde mă cunoști?
În vocea lui puteai simți regretul. Nu mai avea forța necesară pentru a se comporta ca un nesimțit. A fost și el ignorat și tratat ca pe un gunoi.
— Ultima dată când te-ai bătut în curtea școlii, a spus ea cu vocea stinsă.
S-a întors din nou cu faţa la el, iar atunci Maddox a observat lacrimi în ochii săi căprui.
— Băiatul care te-a bătut atunci este fratele meu.
Își mări ochii instantaneu. Luca, fratele ei, reușise să îl bage în spital timp de trei zile. Doar acum și-o aminti pe fată. Josie Turner.
Nu ripostase în faţa lui, însă în momentul în care a căzut pe asfalt, Luca nu s-a oprit. Urcat pe el, Luca lovea cu pumnii cât putea de tare, deși Madoox zăcea aproape inconștient sub el.
Înainte să leșine, a auzit un singur lucru spus printre dinți de către Luca:
— Să nu te apropii de sora mea, jegule!
— Fratele tău știe să se răzbune.
Ea a lăsat capul în jos, rușinată.
— Îmi pare rău.
— Nu-i vina ta.
Și-a ridicat capul și l-a privit pe Maddox, admirând modul în care o briză ușoară îi mișca părul în toate direcțiile. Soarele apunea în spatele lui și câteva raze ieșeau de după trupul său, făcându-l în ochii ei să arate ca un zeu.
— Fratele meu este foarte protectiv. Știam asta, de aia... Nu ar fi trebuit să...
— Să mă săruți?
Fata a dat afirmativ din cap. Cu obrajii roși și calzi, lăsă capul în pământ pentru a doua oară.
El rânji.
— Și ziceai că nu ești vreo admiratoare de-a mea.
Băieții ăștia...
Nici nu îţi dai seama cum te transformi în victima unei glume făcute în stilul lor caracteristic.
CITEȘTI
Cine l-a rănit pe Maddox
Short Story❝Cine a putut ajunge într-un loc atât de întunecat ca inima lui și a făcut lumină?❞ Urmărește povestea unui adolescent cu inima frântă și află cine l-a rănit cu adevărat.