Wiadomość

810 41 1
                                    

OCZAMI CHICKI:

Pewnego jesiennego dnia szłam sobie do domu ze szkoły. Byłam zmęczona. Chciałam jak najszybciej odpocząć w domu podczas kąpieli. Kiedy przestąpiłam próg domu byłam szczęśliwa. Zmierzałam do pokoju zanieść torbę na górę kiedy laptop, który był w salonie zaczął świecić różową lampką. Ktoś dzwonił na kamerkę. Podeszłam i otworzyłam, dzwonił tata. Ucieszyłam się.

Ja- Cześć tato, co tam u ciebie?- powiedziałam z uśmiechem na twarzy- Kiedy wracasz?

Rintarou- Witaj kochanie, u mnie wszystko w porządku, a u ciebie?

Ja- Też w porządku- cieszyłam się po od tygodnia go nie słyszałam.

Rintarou- Kochanie muszę ci coś powiedzieć- zmartwiłam się pomyślałam że coś mu się stał- zamierzam ożenić się.- to co powiedział wprowadziło mnie w szok, ale po chwili się otrząsnęłam.

Ja- To wspaniale tato, moje gratulacje. Powiedziałeś już braciszkowi?- gdyby tu był to bym się rzuciła na ojca ze szczęścia

Rintarou- Jeszcze nie, jutro powiem. Skarbie ta kobietą jest Miwa Asahina, wspaniała kobieta-popatrzyłam na niego. Czegoś mi nie mówił

Ja- Tato jest coś jeszcze co chcesz mi powiedzieć? Znam tą twoją minę, o co chodzi.

Rintarou- Miwa z poprzedniego małżeństwa ma też dzieci, a raczej synów. Jest ich 13- na liczbę jaką powiedział mało nie spadłam z kanapy i byłam w szoku- to będą twoi nowi bracia i zamieszkasz z nimi w ich posiadłości. To znaczy 2-ch z niech nie mieszka już tam i została 11. Przeprowadzisz się po slubie moim i Miwy.

Ja- Rozumiem, jestem troszkę w szoku. Będę miała 13 braci + mój brat Shu to 14.- nagle usłyszałam kobiecy głos z laptopa- tatusiu ktoś tam jeszcze jest? Słyszę kobiece głosy.

Rintarou- To Miwa, jest ze mną na wyjeździe. Za miesiąc ślub czyli 17 października. Przyjadę 2 tygodnie przed ślubem. Muszę się tobą nacieszyć. Muszę już kończyć. Pa kochanie.

Jeśli miałabym to opisać jednym słowem to SZOK. Poszłam zanieść torbę do pokoju i poszłam się odświeżyć do łazienki. Do tej pory nie mogę uwierzyć w to co powiedział ojciec. Że będę miała 13 braci.

W TYM SAMYM CZASIE W REZYDENCJI SUNRISE RESIDENCE:

OCZAMI MASOMIEGO:

Właśnie dowiedziałem, że mama się wychodzi za mąż i będziemy mieć siostrę i brata. Szedłem do salonu gdzie była dziesiątka.

Ja- Bracia właśnie dzwoniła mama, mam wiadomość. Wychodzi za mąż- na informacje o ślubie spojrzeli się na mnie z niedowierzeniem- tą osobą jest Rintarou Hinata, ale to nie wszystko. Będziemy mieli rodzeństwo.

???- A jakie?- zapytał się mnie najmłodszy członek rodziny Wataru

Ja- Brata i młodszą siostrę. Brat ma 22 lata, nowa siostra 16.- jak usłyszeli że będzie siostra mało nie spadli z kanapy, na której siedzieli. Zwłaszcza jeden białowłosy Tsubaki.

Tsubaki- Siostra? Będziemy mieć siostrę?- pokiwałem mu głową że tak, ten tylko się uśmiechną jakby miał zaraz umrzeć ze szczęścia- jej!!! Marzenia się spełniają. Słyszysz Azusa, będziemy mieli siostrę. Małą siostrzyczkę, kiedy ją poznamy?

Ja- Dopiero na ślubie- białowłosy tylko spuścił głowę- czyli 17 października- ten od razu wybuchł szczęściem.

Ukyo- Jak się nazywa?

Ja- Nazywa się Chicka ale mówią do niej Chi.



Brothers Conflict - Całkiem inna historia (ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz