PART 4

319 14 1
                                    

Airil pov

Aku ternampak olivia sedang menuju kearah parking kereta. Tanpa berlengah aku ternampak Olivia memasuki kereta yang dijaga oleh dua orang lelaki yang kelihatan seperti gangster.aku melangkah perlahan-lahan dan bersembunyi diantara tiang yang berada disitu.Aku melihat Olivia keluar dengan pakaian yang lains Nampak seperti seorang smorky girl tidak seperti yang aku nampak kat majlis tadi. Olivia seperti seorang ketua gangster.

‘apa yang dia buat kt tempat macam ni dengan pakaian yang macam tu?’ soal hati Airil

Aku  melihat Olivia menaiki kereta tersebut begitu juga dengan dua orang lelaki tadi. Kereta tersebut meninggalkan parking kereta.

‘ Aku tak sangka Olivia banyak rahsia’

End Airil pov

Kawasan Kumpulan Naga merah

“kat mane tempat tu?” Tanya Dyan
“di Michael Club kat depan sana” beritahu Syazwan
Tanpa berlengah-lengah Dyan terus menuju kearah kelab tersebut. Terus menendang pintu kelab tersebut hingga semua orang terpandang kearah olivia
“kau siapa dan asal kau buat kecoh kat tempat boss aku ni” kata salah seorang gangster ala muka kucing ni

“kejap , apa kau kata tempat boss kau ?”

“boss kau tu hanya menyewa je kat ini”

“Apa kau kata..?!!!!!” kata gangster tu sambil menggenggam kolar baju aku.

“kau tahu tak apa yang paling aku paling tak suka bila orang genggam baju aku” beritahu Dyan sambil tangannya memulas tangan gangster tadi.

“tak guna punya betina”jerit seorang lagi sambil menggenggam penumbuk untuk memukul Dyan
Dengan pantas Dyan menendang lelaki itu dan memukul lelaki yang dipulas tangannya oleh Dyan. Dyan melihat helmi ingin membantu tetapi Dyan sempat menghalang mereka.

“kau berdua tak payah buat apa2…biar aku yang uruskan semua ni” Dyan memberi arahan supaya tidak masuk campur tangan.

Kedua-dua gangster tersebut bangun dan ingin memukul Dyan tapi Dyan sempat mengelak dan terus melakukan serangan dengan mebalas balik. Kedua-dua gangster tersebut tumbang selepas terkena serangan oleh Dyan.

“Mana boss kau aku nak jumpa” Tanya Dyan kepada penjual minuman disitu

“kat atas “ jawab mamat tersbut

Dyan segera menuju ke tingkat dua dengan Helmi dan Syazwan dan menendang pintu tersebut. Kelihatan seorang lelaki sedang berseronok dengan dengan beberapa perempuan

“well…. look who’s coming ? Olivia, demon girl..”seorang lelaki berkulit sawo matang yang sedang memegang gelas yang berisi wain.

“look like I caught a spotlight. Yes that me.” Balas Dyan dengan senyuman yang sinis

“it’s pleasure to meet you in person. You look cute.” Kata lelaki itu.

“Why? Did you expect someone with scars all over the face as a demon girl?” Balas Dyan dengan sinis. Lelaki itu ketawa kecil. Dia tidak tahu yang soalannya kelakar. Leaki itu menghampiri Dyan dan menghulurkan tangan untuk berkenalan (aduh nak berkenalan la pulak)

“By the way nice to meet you, my name is letto.” Lelaki itu cuba mendekatkan lagi dirinya dengan Dyan

“I’m not here to know your name but aku ade bende yang nak settle dengan kau”Dyan mahu cepat2 menyelesaikan masalah ni dan kelar dari yang bingit ni.

“Apa yang kau nak bincang dengan aku?” soal Letto. Dia tidak tahu bahawa maut sedang menunggu.

“I dengar yang you cuba jual dadah dekat sini?” tanya Dyan dengan tangannya bermain-main di dada bidang Letto. Letto sedikit tergoda dengan tingkah laku Dyan.

“Habis apa yang kau nak buat dekat aku kalau aku jual drug kat sini, kau nak bunuh aku ke?” Pertanyaan Letto dibalas dengan ketawa sinis Dyan.

“memang lah I datang sini nak bunuh you…” Dyan melepaskan ketawa kecil.

“Apa kau nak bunuh aku? Why not kau balik rumah masak. Kenapa nak susah2 jadi ketua gangster” Letto ketawa. Gadis yang berada di hadapan dipandang dari atas sampai bawah.

Syazwan dan Helmi hanya senyum memandang Dyan. Sudah tahu dyan memang pantang kalau orang pandang rendah terhadapnya. Dyan menendang Letto di bahagian perut nya sehingga jatuh keatas meja yang terletak nya minuman syaitan. Dyan menekan leher Letto dengan kasut boot hitam bertumit runcing. Letto mengduh kesakitan sambil cuba mengalihkan kaki Dyan di lehernya. Namun tenaga Dyan berlebihan.

“you dengar sini Letto . you I ingat lagi tak perjanjian kita? You boleh berniaga kat sini but dengan syarat, no drugs dan jangan jual perempuan kat sini. You mau jual alcohol, you jual. You sudah langgar syarat yang aku bagi. Kau nak tahu taka pa hukuman kau?’ Soal Dyan. Letto ingat lagi perjanjian yang dia tandatangani beberapa minggu yang lalu. Jika melanggar perjanjian , maut menanti.

Serentak itu Dyan mengalihkan kakinya dari leher Letto. Letto cuba bangun dengan perlahan-lahan. Dyan mengambil kerusi yang berdekatan dan duduk mengadap Letto yang sedang menahan kesakitan di bahagian leher sebentar tadi. Dyan mengeluarkan sepucuk pistol 40 caliber Glock 22 dari belakang bajunya lalumengacu kearah Letto. Perempuan-perempuan disitu mulamenjerit ketakutan.

“Shut uo or I’ll shoot all of you!”Tengking Dyan. Dengan serta-merta perempuan-perempuan warga asing itu menutup mulut masing –masing. Dia kembali mengacukan pistol kearah Letto.

“Itu aku terpaksa sebab kalau aku tak ikut cakap diorang aku kena bunuh dengan diorang nanti” Ujar Letto dalam keadaan ketekutan.

“siapa mereka ?” Soal Dyan.

“lucas dengan budak-budak dia”

“mana dia sekarang…?”

“mana aku tahu. Dia hanya datang sini setiap jumaat untuk hantar barang tu. Aku memang tak tahu apa2..”Kata Letto.

Dyan bangun dan ketawa sinis sambil menggaru kepala yang tidak gatal. Syazwan dan Helmi ingin masuk campur tapi disekat oleh Dyan.

“No no no, korang jangan nak masuk campur” Arah Dyan

“Aku tanya lagi sekali kat mana dia sekarang?” Api kemarahan Dyan x dapat ditahan lagi.

“aku tidak tahu diorang kat mana….” Letto terketar-ketar. Dyan mencebik sebelum melepaskan tembakan d di bahagian bahu Letto. Lelaki berkulit sawo matang itu menjerit kesakitan.

“Saya sudah ingat sekarang kat mana alamat diorang. Tolong jangan bunuh aku” Letto mereyu kerana takut Dyan bertindak menembaknya lagi. Dyan menarik balik pistolnya.

“Macam ni kang senang. Tak payah aku habiskan peluru tadi dan tak adalah you dalam kesakitan macam ni..”Kata Dyan sambik ketawa kecil. Dengan segera Letto memberitahu alamat Lucas kepada Dyan.

“Aku bagi kau masa dalam dua hari untuk kosongkan tempat ni dengan kadar segera. Kalau tak tahu lah akibatnya nanti”Ancam Dyan

“Baik aku akan kosongkan tempat ni secepat mungkin” Letto mengangguk laju. Dyan menyimpan balik pistol dibelakang dan terus keluar dari tempat itu dengan melalui pintu belakang.

“aku nak korang cari malumat pasal lucas secepat mungkin, as soon as possible” Dyan menyerah kertas yang diberikan oleh Letto kepada Syazwan dan Helmi

“Dah cepat jalan, aku nak balik dan aku nak rehat sebab aku ade kelas nak diajar esok” Kata Dyan sambil mengurut belakang tengkuknya sebab terlalu letih.

‘Today was a very long day’ Keluh Dyan










Sory lambat update...
Sis x sempat nak buat scene panjang2

Tapi jangan lupa vote tahu....

my love gangster teacher Where stories live. Discover now