WIFEKU CURANG(10)

4.3K 57 33
                                    

WIFEKU CURANG
RE - EDIT BY - REVILINE JAMES WANG
PART : 10

Saya kasih throwback dulu yang komen² reader .

[Carol  ethelfadora  -FB]
Tony betul² saya jatuh cinta oh sama lelaki yang macam kau , satu dalam sejuta , kalau saya ada laki macam kau bahagianya hidup . Biarlah serba kekurangan yang penting saling melengkapi antara satu sama lain , besar betul cinta kasih kau , sanggup terima balik juga bini kau walaupun dia mengkhianati kau , bukan alang² bagi saya lah lah , wish all the best in your family future , moga jumpa future husband macam kau .

[tony respon]
Terima kasih adik carol , saya doakan semoga kau dapat lelaki yang baik , setia dan bertanggungjawab , aminnn...

[Azza rose - FB]
Aduiii gima tony , saya mau cakap kau baik atau sebaliknya pun susah oh , saya faham tu perasaan menyayangi seseorang macam mana pun dia buat kalau hati bilang masih sayang memang susah mahu lepaskan , saya mau doakan untuk kau sama anak² , moga tu keburukan dari bini basug kau tu tidak tercontoh sama tu anak² #teamtonyandank2
# buuudylara .

[Tony respon]
Hehehe .... Senyum² saja saya lah baca ayat terakhir tu , thank you azza .

Jocelyna kah atau reader lain yang komen cakap pasal mau cari perempuan untuk saya ?
Haha , terketawa saya baca tu komen kau mandak , terima kasih atas sokongan kamu arr terutama yang selalu muncul komen f dan juga komen dengan ikhlas bagi pendapat masing² ,tidak kira lah di whatsapp kah , di wattpad , dipage dan di group , terima kasih banyak² semua , hehe .. to pet jul , ayang² dan semua supporting reader , thanks again kalau lah dulu macam sekarang boleh lah saya minta pendapat kamu semua tapi apakan daya hal sudah berlalu .hehe....

Okeylah saya teruskan lah cerita selanjutnya part 10 .

Dylara pulang dengan keadaan biasa sahaja ,maksud saya riaksi yang bersahaja tanpa rada serba salah sedikit pun dimuka dia , dan perasaan dimuka dia pun saya tengok macam tiada sudah sama saya , dia masuk saja dirumah terus duduk diruang tamu , beg yang dia bawa kecil saja muat² sepasang pakaian saja tu bag dia , wajah dylara saya renung sepuas² nya tanpa rasa marah atau kecewa , malahan saya ikhlas menyambut kepulangan dia , tapi wajah dylara menyimpan satu persoalan yang saya sendiri pun tidak pasti apa ? cuma saya tau saya gembira yang tidak terkata walaupun raut wajah dylara hilang perasaan kasih dan sayang terhadap saya dan anak² .

Saya senyum sama dia tapi riaksi dia tetap sama , tidak ikhlas  dan tidak kelihatan marah atau rindu sama kami , anak² semua gembira menyambut mama mereka dengan mesra , iyalah kan lama dylara tidak ada dirumah , rindu lah dorang tu , bini saya pun tidak juga menghampakan anak² saya masa tu  , jadi dia layan juga anak² mungkin dia rasa kesian juga sama anak² dia kan , tapi walaupun riaksi dia macam tu saya lah orang paling bahagia dan gembira ,bersyukur sebab akhirnya dylara kembali juga disisi saya sama anak² walaupun dia kurang mau bercakap sama saya .

Hari kedua dylara dirumah , saya pula dengan teruja bawa hati pergi pekan beli barang dapur , ayam , daging dan banyak lagi , banyak juga lah duit saya terbuang tapi siapa mau kisah ? lagi pun asal dylara sudah kembali sama kami anak beranak , saya cukup gembira sudah .

Balik dari pekan tu saya masak nasi , masak lauk pauk yang saya beli dari pekan , Anak² bantu saya juga kasih siap kerja didapur sebab ni pun bukan untuk makan kami sendiri , tapi ni untuk keluarga sanak dan saudara .
Saya buat kenduri makan² sebagai tanda menyambut kepulangan  bini dengan kami , saya buat kenduri makan² sebab saya terlalu bersyukur masa tu dylara pulang semula.

Keluarga saya tidak berpuas hati dengan sikap si dylara , iyalah macam² sudah dia buatkan sebelum ni tapi bila keluarga saya tengok saya dengan bersungguh² mau buat semua ni , dorang pun sokong juga dari belakang lah demi menjaga hati saya saja ,lepas selesai kenduri dorang balik dirumah masing² , saya tau dorang pandang serong sama bini saya .
Tapi saya tidak kasih salah juga ahli keluarga atau pun orang sekeliling mengata dan memandang serong sama bini saya tapi saya abaikan semua , saya tepis dan buka hati dan berkata lambat laun nanti akan limpas juga semua cerita² ni  .

Wifeku CurangDonde viven las historias. Descúbrelo ahora