WIFE KU CURANG (14)

3.3K 54 2
                                    

WIFEKU CURANG
RE- EDIT BY - REVILINE JAMES WANG
PART : 14

Siou saya lambat update , saya bukan tidak mau update disebab kan writer kurang sihat dan keadaan semakin kecoh pasal jaan punching bag , saya juga bukan mau menyalahkan writer , sepatutnya sekiranya cerita itu adalah benar belaka , writer yang sebagai penyampai memohon maaf dan muncul biar pun sebagai fake account , dia tidak boleh biarkan saja hal begini berlaku dan hanya teman² sperjuangan written sahaja buat backup keatas dirinya , katakan lah kisah kami ni diedit 40% dan 60% lagi sebagai tambahan untuk menarik lagi ramai pembaca . Maaf ah sekali lagi saya bukan bash mana² pihak , tapi orang lain buat cerita dan tempias besar kena terhadap orang yang tidak bersalah , dia (written edited base on true stories) , sepatutnya meminta maaf sekiranya perkara tersebut adalah menyentuh sensitivity antara mana2 pihak . Dan setiap orang mempunyai hak untuk bersuara , tidak salah untuk muncul dan meminta maaf kepada pihak umum . Dalam kenyataan cerita tersebut adalah kategori iaitu ,dera anak dan sebagainya , cerita kisah benar setiap pengedit cerita buat bukan lah 100% benar belaka , ada 40% benar dan 60% adalah adalah tidak benar belaka demi mengelak identiti setiap pihak pengirim cerita atau pun untuk orang dalam watak² tersebut tidak menyedari mereka disebut atau pun disindir .Kami sebagai pengirim cerita juga tidak mau identiti kami diketahui sebab cerita kami bukan khas untuk diperbesarkan atau sengaja untuk dibuat² ,kami cerita untuk kongsi pengalaman hidup kami sebagai pengajaran , tapi sesetengah jalan cerita kami juga di edit dan ditambah untuk mencantikkan lagi jalan cerita . Tanpa mereka tukang edit cerita kami yang kami sampai kan pasti berputar2 bahasa tanpa tersusun ayatnya , Jangan marah arr,, saya pun silent reader ada pendapat sendiri juga tapi tidak lah menonjol mau komen .

Terima kasih yang komen² semua , saya harap selepas ini akan berjalan lancar bersama kekasih yang baru , komen² semua saya cuma baca saya tidak bagi respon semua , saya hanya mampu baca dan senyum baca komen² kamu semua , sebab² ada beberapa reader tidak suka kalau komen lagi panjang , nanti tukang edit cerita lagi disalah kan .
Dan pasal kolony , kolony tu berkenalan dalam sms ,kalau zaman dulu2 cakap sms borak cari teman kalau bosan , kalau zaman moden chatting message atau chat sms . begitu lah tu , dan pasal fake fb ?? no , saya tidak mau ada buat teka teki siapa diri saya , hehe cukup lah saya sekadar bagi cerita siou (maaf) arr hehe .

Memandangkan hidup saya semakin hari semakin bahagia setelah bercinta dengan diana , semangat saya untuk berusaha tingkatkan pendapatan semakin berlipat kali ganda , saya kasih tambah lagi keluasan tu kebun .

Tentang anak²??? hmm ,, saya tidak pernah lah abaikan mereka ,saya lagi berusaha untuk cukupkan apa yang anak² perlukan ,si manis semakin matang dan banyak membantu saya walaupun baru 17tahun ,"jangan kamurang hairan arr tu umur anak saya , sebab kawin muda kan hehe ",, Si manis jaga adik dia si rean ,segala kerja dirumah dia yang kasih urus kasih siap semua , dia jarang sangat bergaul dengan orang kampung kecuali keluarga saya , dia potong rambut jadi pendek macam rambut lelaki , saya tanya dia .

saya - manis kenapa gia kau gunting rambut ??

manis - hish , saya tidak mau nampak macan mama sebab tu lah saya kasih pendek rambut saya , dan saya tidak suka dan tidak mau teringat dia appa

.
*Aduhh bah , seorang anak pun ada perasaan*

Saya diam saja lepas dengan kata² si manis , selama ni saya tidak pernah ajar anak saya membenci mama dorang , cuma saya pernah ingatkan mereka jangan sesekali lupa apa mama buat sama kita sebelum ni .

Saya rasa tidak patut saya cakap macam tu aama anak² saya masa tu ,tapi hati saya masa tu sakit betul dengan perbuatan mama dorang ni , si rean pula umur 5tahun sudah tapi dia tidak pernah cari , tapi bagi saya itu lagi baik daripada anak² sakit ingat mama dorang ?? dan mau jumpa mama dorang , lebih baik saya tidak mau .

Wifeku CurangWhere stories live. Discover now