Pov.Autoare.
Pasii apasati se auzeau in ecou impreuna cu sunetul ploii mărunte care lovea asfaltul.
Tocurile bocancilor se loveau de asfalt,rand pe rand,creand o melodie lentă...prea lentă.
Băiatul cu par negru se uita fara sentiment in jurul sau,la oamenii care fugea sa ajungă mai repede acasa.Pentru el,cerul isi varsă durerea impreuna cu el.
Corpul fragil si slab ii era ascuns de catre pelerină neagra lunga pana la jumătatea pulpelor,gluga acesteia acoperindu-i capul.
Mâinile ascunse sub pelerină si cu capul aplecat,cu parul ciufulit si lung,rebel,tenul alb si ochii goi...Hades baga spaima in trecători,arătând ca un mort ce cutreera străzile ploioase.
Ochii sai se mutau de la persoana la persoana,plictiseala fiind singurul sentiment pe care il exprima.
Un tunet puternic sfasie linistea din jur,iar un fulger taie cerul,baiatul ranjind usor la vederea oamenilor fugind.
Ii se părea...amuzant.Cum toti se speriau de tunete,cum alergau,iar el mergea si trecea prin toate fara nici o problema.
Deodată,niste pasi grăbiți au inceput sa ii răsune in timpane.Si nu,nu erau ai lui.
Mana băiatului a fost prinsa de alta,acesta fiind întors cu fata la posesorul celorlalti pasi.
Când privirile celor doi baieti s-au intersectat,corpul lui Hades a înghețat.Nici o miscare,nimic.Înghețat.
Ploaia era singurul lucru care se mai misca pe langa ei,totul părând scos dintr-un film.
Brusc,privirea băiatului cu par negru sa întunecat.Era una demonică,care iti intra in oase si care te facea sa te zvarcolesti pe jos de durere.
Roscatul isi marii ochii,încercând sa nu arate vreun indiciu ca inima lui batea ca la maraton.
Insa motivul pentru care batea era oare din cauza privirii demonice?Sau din cauza ca era asa de aproape de Hades?Nu la fel ca in cabinet,insa ii putea simti respiratia rece.
PAC!
In nici o secunda,fata băiatului băiatului fost întoarsă intr-o parte,obrazul sau prinzand culoarea trandafirului.
Sunetul se auzise in ecou,iar mana lui Hades continua sa stea in aer.Maraitul ragusit al băiatului sa auzit si el in ecou,ascunzandu-si mana sub pelerină.
-Sa nu te mai apropii de mine in viata ta!
Tonul acestuia era glacial si ragusit,facandu-l pe roscat sa se cutremure.
Băiatul se întoarse pe călcâie si o lua la pas,tocurile bocancilor începând sa se piardă in ecou.
Roscatul rămase pe loc,uitandu-se trist dupa băiat.Si-o făcuse cu mana lui.Reusise sa il faca sa il urasca.
Privirea băiatului cu par negru ia rămas imprimată in minte...era cu totul alta fata de cea din cabinetul medical.Dupa acel sarut,Hades fugise de acolo,cu Blake dupa el.
Se simțea înfrânt.Insa nu avea de gand sa se opreasca aici.Si nu avea gand sa se opreasca din a lupta.
Un surâs amar se auzi din partea roscatului,urmat de un usor zambet in colțul gurii.
-Oricât de greu va fi si oricat de mult ma va lovii...il voi face sa ma iubească!
CITEȘTI
Broken
RomanceGol,mort,rece.......distrus.Asa se simte Hades după ce,cea mai importanta persoana din viata lui i-a frânt inima.A jurat sa nu se mai indragosteasca de cineva in viata lui,lucru ce a mers timp de 3 ani pana ce un baiat ii tot da tarcoale iar sentime...