CHAPTER 1

6.4K 248 14
                                    

ELIJAH POV

"Congratulation on your new club my friend." Bilang Alexander sambil bro hug sama saya diikuti oleh Dylan. Dari zaman sekolah lagi saya, Alexander dan Dylan berkawan baik hingga kini. Masing-masing mempunyai kerjaya sendiri dan mereka bertiga digelar 'Golden Trio Billionaire' oleh orang ramai.

Hari ini merupakan grand opening club baru saya di Bandar New York ini. Ini merupakan club ke 9 yang saya miliki dan saya menamakan club saya Angel & Devil Club. Ramai pengunjung yang datang ke grand opening club saya malam ni untuk bersuka ria di sini sambil melepaskan tension dan berseronok.

"I heard you do some donation on old folks home." Bilang Dylan sambil meneguk bir.

"Ya. Doing some charity for my company." Bilang saya sambil mata memandang ke arah pentas melihat pelanggannya menari macam tidak ingat dunia di atas pentas tu.

Selain memiliki kelab malam saya juga memiliki publishing company, oil and gas company and textile company di serata dunia dan company saya merupakan one of the top company in the world. Baru-baru ini salah satu syarikat saya membuat beberapa donation untuk rumah-rumah kebajikan orang tua dan rumah anak-anak yatim.

"Hello handsome." Tiba-tiba satu suara perempuan datang menyapa mereka bertiga dengan lagak yang gerdik.

"Hello beautiful." Bilang saya sambil menepuk paha saya panggil dia duduk di paha saya. Tidak mahu buang masa tu perempuan yang berambut dirty blonde duduk di atas paha saya.

"You want to have fun tonight baby? I can give you one." Bilang tu perempuan dengan nada yang mengoda. Apa salahnya malam ni saya mahu berseronok lagipun agak lama juga saya tidak get laid with women.

"As you wish baby." Bilang saya sama tu perempuan entah apa nama pun saya tidak tahu tapi apa saya peduli pasal nama dorang lepas jak one night stand dengan dorang esoknya awal-awal lagi saya kasi tinggal dorang di katil hotel. Women only a toy for me itu la prinsip hidup saya. Walaupun saya selalu projek sama perempuan tapi saya selalu guna protection takut nanti ada yang datang mengaku anak dorang dengan lelaki lain cakap anak saya. Bukan saya tidak tahu bagi perempuan macam itu duit saya lebih bernilai.

"Shall we go baby?" Tanya tu perempuan dengan nada yang gerdik.

"Why not. Let's go baby." Nampak happy sangat muka tu perempuan bila saya ajak dia berseronok dengan saya. "I will go first boys." Bilang saya sama Dylan dan Alexander.

"Have fun Elijah." Bilang Alexander tapi dengan nada yang mengejek. Saya tersenyum sinis saja sama dorang bukan saya tidak tahu perangai Alexander dan Dylan sama saja macam saya suka mainkan perempuan. Selain digelar 'Golden Trio Billionaire' kami juga digelar 'Golden Trio Playboy'.

Saya bawa perempuan yang bernama Amanda pigi hotel 5 bintang sebab perempuan seperti Amanda mana la mahu pigi hotel yang murah. Saya tidak pernah sesekali bawa perempuan balik ke penthouse saya apalagi membawa mereka tidur di katil saya. Lepas check in hotel saya bawa Amanda naik pigi bilik yang kami check in.

"Let's the fun begin." Tanpa buang masa terus saya dan Amanda berseronok.

Keesokkan paginya saya terbangun apabila saya terdengar bunyi getaran Iphone X milik saya. Saya tengok jam baru jam 6 pagi tanpa buang masa terus saya bangun dari katil kutip semua pakaian saya yang bertempiaran di atas lantai si Amanda saya tengok masih lagi lena tidurnya. Siapa saya pakai baju saya semalam saya kasi keluar beberapa not dollars dari wallet saya letak di atas meja sebagai tanda terima kasih atas servis Amanda semalam. Nampak saja kereta saya sudah disediakan di depan pintu utama hotel terus saya masuk ke dalam perut kereta saya dan meluncur laju meninggalkan perkarangan hotel.

Sampai saja saya di penthouse milik saya terus saya pigi mandi mahu bersihkan bekas-bekas Amanda yang melekat di badan saya. Selepas 15 minit membersihkan diri saya keluar dari bilik air saya masuk dalam walk-in-closet untuk bersiap pigi office sebab hari ni saya ada lawatan pigi White Folks House salah satu rumah orang-orang tua yang saya buat donation.


SCARLETT POV

"Good morning mom." Saya cium pipi mommy saya dengan penuh kasih sayang. Mommy la satu-satunya family yang saya ada lepas daddy meninggal dunia 4 tahun lalu.

"Good morning honey." Mommy sibuk prepare breakfast untuk kami berdua. Lepas arwah daddy meninggal mommy macam hilang tujuan hidup sebab mommy sangat cintakan daddy tapi hari demi hari mommy dapat terima kenyataan bahawa daddy sudah tinggalkan kami selama-lamanya.

"You early today honey?" Tanya mommy. Mesti la mommy pelik saya mahu berangkat pigi kerja awal sebab selalu kalau saya mahu pigi kerja mesti jam 7.30 AM tapi hari ni jam 7.00 AM.

"Yes because we have visitor today. Mrs Withmore said he is very important guest but she didn't tell us who is he." Balas saya sambil tangan lancar masukkan pancake dalam mulut. Mommy punya pancake is the best. Punya saya terkejut bila tengok jam sudah mahu hampir pukul 7.30 AM cepat-cepat saya kasi habis breakfast saya. "I will go now mom." Dengan kelam kabut saya kiss mommy saya terus berlari meninggalkan rumah.

"Take care honey." Teriak mommy dari arah pintu.

"I will." Teriak saya juga.

Setiap pagi kalau saya mahu pigi kerja saya naik bas saja boleh jimat sikit. Family saya bukan dari keluarga yang senang tapi family saya kaya dengan kasih sayang dan cinta itu la saya suka sangat dengan family kecil kami terutama kisah cinta mommy dengan arwah daddy. Sampai saja saya di tempat kerja White Folks House saya sapa semua orang selamat pagi dengan senyuman. Lepas letak beg saya di staff room saya mulakan hari saya dengan orang-orang tua yang sudah saya anggap macam family saya sendiri.

"Good morning Mrs Withmore." Sapa saya sama pemilik rumah orang tua ni juga merangkap boss saya.

"Good morning Scarlett." Balas Mrs Withmore dengan senyuman mesra. Saya senang bekerja dengan Mrs Withmore dengan sikapnya yang peramah dan baik hati. "Don't forget about our visitor today." Bilang Mrs Withmore.

"I will not forget about that Mrs Withmore but may I know who is this our visitor?" Tanya saya sama boss saya.

"He is the one make donation on our folks house." Bilang Mrs Withmore.

"I see. I better back to work Mrs Withmore." Saya minta diri dari boss saya mahu sambung balik kerja saya.

"Good morning Mrs James" Sapa saya sama Mrs James salah seorang penghuni rumah orang tua ni. Sejak husband Mrs James meninggal dunia anak-anak dia hantar Mrs James pigi sini bilang tiada orang jaga ibu dorang.

"Good morning honey" Balas Mrs James dengan senyuman. Nasib Mrs James tidak makan hati dengan tindakkan anak-anaknya menghantar dia tinggal di sini malahan dia bersyukur dapat tinggal di sini sebab dia ada ramai kawan.

"How are you Mrs James?"

"I'm good honey."

"Attention everyone." Bilang Mrs Withmore tiba-tiba. Semua mata tertumpu pada Mrs Withmore sekarang, bersama dia saya nampak seorang lelaki yang cukup segak suits hitam, rambut disikat kemas dan handsome. Amboi, sempat lagi mulut saya puji tu lelaki.

"This is Mr Elijah Cayden Petrakis our special visitor." Bilang Mrs Withmore.

To be continued....
Stay tuned...

[PLEASE DON'T COPY PASTE MY STORY WITHOUT MY PERMISSION AND UNDER AGES PROHIBITED TO READ]

BS #1 : BILLIONAIRE LOVE (COMPLETED)Where stories live. Discover now