WIYDF RESULTS

1.5K 69 55
                                    

0-70 Points

TIDAK GENTAR! Anda tidak ada ketakutan atau Fobia. Bagaimanapun, saya juga tidak begitu pasti, saya bukan seorang doktor, dan senarai fobianya adalah panjang dan tidak terhutung banyaknya. Kekalkan kesihat dan cuba untuk tidak kehilangan kawalan!

80-160 Points

SOSIAL FOBIA / (Kesedihan) Anda seorang yang takut untuk bersosial. Apabila anda merasai Fobia ini, sikap anda akan menjadi sangat pemalu atau cara anda akan jadi memalukan

170-240 Points

ACHLUOPHOBIA / Takut kegelapan! Terdapat peluang yang anda, mempunyai degupan jantung yang tidak teratur, pernafasan yang laju, penurunan berat badan, tidak boleh tidur pada malam hari tanpa adanya Cahaya.

250-320 Points

CLEITHROPHOBIA / Takut apabila terkunci dalam sesuatu bilik! Ada kemungkinan anda; mempunyai perasaan serangan panik yang menakutkan apabila anda merasa terperangkap, berpeluh berlebihan, sakit kepala, pening dan ilusi.

330-400 Points

AUTOPHOBIA / Takut bersendirian! Terdapat peluang bahawa anda, mesti melakukan segala yang mungkin untuk mengelakkan daripada bersendirian.

______________________

Hi Guys! I need your help😫 I have an English Oral Test in the First week of February, and I got a Sports Themes. I can talk what ever I want as long as it is about Sports. And I was thinking to talk about The 2017 Sea Games or the Traditional Sports in Malaysia, but I didn't really sure about it. So I want you guys to help me to suggest What topic can I talk about Sports in my Oral Test. Maybe about the Athletes? or Maybe about the Worst Injured in Sports History? Im so Confused guys😫 Pls help me

ρєяѕσиαℓιту тєѕтWhere stories live. Discover now