Bab11: Nazif Dan Fitri Dalam Bahaya.

37 1 0
                                    

Setelah aku dan Fitri menyaksikan kuasa baik dan jahat bertarung sesama mereka di sudut meja makan. Scyzhor terhempas ke sisi meja makan dan mengangkat meja makan yang berada di situ. Aku dan Fitri terkejut dan terus menyepak muka Scyzhor ke mukanya, lalu Scyzhor menyerang aku dan Fitri yang berada di situ terus menjerit meminta tolong. Miss Evelyn White menoleh melihat aku yang dalam bahaya, lalu dia melemparkan lembing ke arah Scyzhor.
"Kau buat apa ni, Nazz?" Fitri berkata dengan suara lantangnya.
"Aku tengah tengok perlawanan antara si Scyzhor tu dengan pahlawan, kau nak join?" Fitri terus mengambil tempat duduk di sebelah aku, dan terus berkata,"go, Evelyn... Go," Miss Evelyn White terus terpampang dengan jeritan Fitri yang lantang itu. Dia terus menganggukkan kepalanya dan terus menyerang Scyzhor itu. Lama-lama, Scyzhor itu menyerang kami yang berada di situ dengan tangan mentadadaknya. Lantas, aku menjerit meminta tolong pada seseorang. Ryan Dark Seattle menghampiri lalu mengeluarkan baraan apinya dari tangannya dan menembak Scyzhor itu.
Scyzhor itu menjerit dan menyerang lawannya, ia menggunakan tangannya yang berupa seperti parang disebelah kanan dan kiri.

Rahsia Jurnal Pahlawan. Where stories live. Discover now