Bab 12: Clueless!

39 1 0
                                    

Scyzhor menyerang balas apabila serangan tidak terkena pada badan aku ketika itu. Aku telah terapung ke atas apabila Miss Evelyn White menukarkan personalitinya menjadi Miss Nature White.
"Kau tak ada apa-apa?" Miss Evelyn dan Miss Nature, bergabung menjadi satu suara yang sama, wajahnya juga sering bertukar rupa bentuk, hakikatnya dia masih lawa bagaikan bidadari. Memang aku terasa clueless dengan reaksinya yang spontan lawa melindungi aku dari ancaman si Scyzhor terkutuk itu. Bahkan, aku lari menyelamatkan diriku daripada Scyzhor itu.
"Kau sudah settle kan semua," jawab Dark Lord kepada Scyzhor itu. Ia hanya melihat aku dengan pandangan yang tajam dan marah. Aku takut ketika itu masa Scyzhor melangkah ke depan dengan perlahan. Aku mengunci mulutku untuk meminta bantuan dari Miss Evelyn White. Jantungku ketika itu berdegup kencang melihat Scyzhor yang bengis tidak melawan aku.
"Kau duduk sini, biar aku meminta bantuan dari Alvin dan Ryan," aku mengangguk setuju setelah Miss Evelyn White berjanji melindungi aku dari ancaman bahaya.
Ryan Dark Seattle memegang lembing mencantas musuh yang datang dari segenap arah. Alvin Daniel Xander menerajang musuhnya sambil memegang sebilah pedang dan mencantas kepala penjahat itu sehingga mati.

Rahsia Jurnal Pahlawan. Where stories live. Discover now