Time to VOTE!!♡♡♡

129 8 7
                                    


Sila vote cerita yang mana satu anda mahu saya mula dahulu?


Susunan Cerita Bermula:

1. Inside Lina: Daripada zaman tiada lagi wujudnya Diamond Dazzle, Sarah, Kate dan lain-lain lagi. Mengisahkan bagaimana Lina mendapat buku istimewa iaitu buku imaginasi yang dapat mewujudkan karakter sendiri tetapi Lina tidak sangka dia termasuk perangkap bertukar roh kepada seekor pony iaitu bekas pelajar Princess Luna ke dalam buku itu.

2. My Little Boboiboy: Friendship is TERBAIK!: Mengisahkan mane 6 terperangkap di dalam dimensi Boboiboy dan mereka perlu mengalahkan semua musuh di Equestria sebelum ini tanpa The Element of Harmony  untuk memasuki dimensi Equestria semula. Maka, Boboiboy dan kawan-kawan lain bercandang untuk menghantar mereka semula tetapi tidak disangka musuh-musuh di Equestria sepakat bersama musuh di dimensi Boboiboy.

3. Sebalik Kisah Sarah: Mengisahkan bagaimana Sarah berjumpa dengan Fang sebelum Fang turun ke bumi kemudian Sarah terjumpa 1 kuasa misteri yang membuatkan Sarah hilang kawalan sehingga TAPOPS menyiasat kes ini, adakah mereka terima Sarah sebagai anggota TAPOPS?

4. Chibi Fang with Who?: Mengisahkan seekor makhluk tercomel di Equestria iaitu Chibi Fang yang perlu dijaga oleh Beauty Lina yang sentiasa tertekan dengan perangai kegilaan tak matang itu sehingga Peminat Fang 1 & 2 mencadangkan untuk mewujudkan 1 lagi chibi untuk menjadikan teman Chibi Fang, siapakah makhluk itu?

5. Hah Cinta? [Fang X Sarah] (Zaman Jahilillah): Mengisahkan apa berlaku jika Fang berasa jatuh cinta terhadap Sarah? (BWEK!! JAHILILLAH BETUL!!) Apakah reaksi Sarah? Adakah dia terima cinta Fang?

6. Hah, Cinta? 2: Love You Fang♡:  Mengisahkan apa terjadi jika Sarah mempunyai perasaan suka kepada Fang lalu Fang pula langsung tidak memberi peluang kepada Sarah sehinggalah Sarah beremosi lalu melepaskan kuasa kegelapannya. Apakah Sarah lakukan pada masa? Dapatkah Fang menyelamatkan Sarah?

7. Ejen Ali MISI: Ejen Ila: Mengisahkan apa terjadi jika Ila wujud di semua episod Ejen Ali yang sebenar.

8. Rival Aku? Kawan Aku!: Mengisahkan Fang mempunyai kuasa semula jadi yang misteri sehingga Fang sendiri tidak tahu tentang itu kerana Fang merupakan alien pertama mempunyai kuasa semula jadi tetapi Fang sendiri tidak boleh memakai kuasa tersebut, hanya 1 krystal misteri yang boleh mengambil kuasanya dengan membunuh. Maka, semua alien mula tamak apabila rahsia tersebut terbongkar oleh seorang pembelot yang terkuat dan terkejam. Dapatkah Boboiboy menyelamatkan Fang? Siapakah pembelot itu? (Cerita ini sedikit campur dengan beberapa scene di dalam My Little Pony The Movie

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Arts [By: Beauty Lina♡]Where stories live. Discover now