50.bölüm*Final 2*

2.6K 250 108
                                    

(4 ay sonra)

Uyuyorken kulağıma dolan ağlama sesi ile gözlerimi açmıştım. Yüzümde gülümseme ile kalkmıştım yatağımdan, belki huzursuz olmam gerekiyordu uykusuz kaldığım için söylenmem gerekiyordu ama yapamıyorum. Insan kıyamıyordu ki bu kadar güzel bir varlığa nasıl kıyardım? Canımı ortaya koyardım onun için. Aç kalırdın, yeni giysisiz kalırsın da önce yavrum derdin. Bebeğim dört aylık olmuştu.
Koskoca dört ay.
Ömer'den ayrı dört asır gibi geçen dört ay..
Bebegimin varlığına alışalı dört ay... Yerimden yavaşça doğruldum ve bebeğimi emzirmeye başladım. Gözlerinin içine bakarak, bebegini emzirirken gözlerinin içine bakarsan sana olan güveni artarmış. Beni artık sabah namazına bebeğim kaldırıyordu. Muhakkak her sabah namazında ağlıyor onu doyuruyordum. Kendim namaz kılarken onu da secdeye yatırıyorum. Alışsın sabah kalkmaya diye..
Allah dostları öyle yaparmış. Çocukları kaldırır başını secdeye koyar geri yatırırlarmış.

Tekrar uyumaya başlayınca saçlarından koklayarak yerimden doğruldum. Abdest alıp, namazımı kıldım ve dua etmeye başladım. Bugün Ömer gelecekti çok heyecanlıydım. Seccademi katlayarak kuran okumaya başladım. Arada saate bakıp tekrar okuyordum. Zaman geçmiyordu. Ömer' den yaklaştığının haberi gelince hazırlanmaya başladım. Evde gelmesini bekleyemezdim. Samet abimlerde manisa'daydı. Sabah Tugba'yı arayarak haber verdim. Kapının önünde korna çalınca yerimden hızla kalktım. Bir yandan çarşafimi giyiyor bir yandan nisan ile konuşuyordum.

"Aglarsa bak tamam mi"

"Bez orada sütte orada"

"Biliyorsun zaten yerlerini"

"Dikkat et" dedim ardi ardına sıralarken,

"Tamam yenge ya halasının bir tanesine bakarak ben" diyerek devam etti.

"Meraklanma, git  kocanı getir."

"Tamam. Ay çok heyecanlandım" dedim.

"Hadi koş koş"
Dedi ayakkabılarımı giymeye çalışırken, El sallayarak arabaya geçtim. Yol boyunca konuşmamıştık. Heyecandan bacağımı sallıyordum. Yola baktıkça yolun en uzak mesafesine bakıyordum. Sonra onu yakalıyorduk. Bir mesafe daha çıkıyordu. Yolları aşıp koşasım geliyordu. Ama bu kadardı malesef otogara girince yerimden duramamaya başladım. Arabayı park ettigi gibi içimde ki kelebekler ile birlikte uçmaya başladık. Yani hızlı adımlarla ömer'i arıyordum. Tam hızlı hızlı giderken sağ tarafımdan birisi çarpmıştı. Ardına beni tutup kendine çekince ürkek bakışlarla bakmıştım.

Ömer

Manisa sınırına girince inci'ye mesaj atmıştım. Kalbimde aynı hız oranları değişiyordu. Karın ağrısı erkekler de oluyor muydu?

Karım.
Benim canım..
Helalim..
Yarım..
Yârim..

Ne de çok özledim. Sesini, gülüşünü, yüzünü, gözlerini, küçük burnunu...
Utanınca kızaran yüzünü, kısacası her şeyi.. ve biricik kızım.
"Amine Zeynep"

En son 10 günlüktü. Gördüğüm de minicik bebeğim.. Babasının süsü..
Ahh o kokusu.. dünyada ki en güzel kokulardan birisi.. birisi eş diğeri evlat.. hele şu bebek kokusu? Nasıl bir muazzam şey, nasıl güzel bir varlık yaa...

Otobüsten indiğimde eşyalarımı alarak indim. Yürümeye başladım. Bir süre sonra koşturmaya.
Hızla yetişmek icin koşturuyordum. Çabuk olmam lazımdı. Ne kadar çabuk kavuşursam o kadar iyiydi. Biliyordum bu kadar hızlı gitmemem gerektiğini illa olacaktı bir seyler. Iki metre önümde ki yere baktım. İlk inci ile çarpıştığımız yer diye düşünürken oraya gelmiştim fakat birisine çarpıştım. Hızla kafasını kaldırdı. Şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Bende ona, Bir anda sardım kollarımın arasına.. Etraftakinleri görmezden gelerek. Gözlerimin içine bakarak konuştu.

"Hoş geldin hayatıma, ömrüme, gönlüme"

"Hoş buldum. Hatun.."
Diyerek devam ettim.

"Her şeyin başladığı yerdeyiz şu an aynı o zaman ki gibi"

"Hiçbir şey eskisi gibi değil" dediğinde şaşırmıştım ne saçmalıyordu bu şimdi? Ardından gözlerime bakarak devam etti.

"Artık bu gözler bana HELAL"

"Çok şükür ilk gördüğüm ilk kör düğümüm oldu♥♡"

"Çok şükür"

"Yalnız bu çarpma işini alışkanlık haline getirme "
Dedim. Tek kaşımı kaldırarak

"Başkasına falan" dedim.

"Ben sana çarpılmışım başkasından kime ne?"

"Heh şöyle, gel bakalım kolumun altına"
Diyerek kolumun altına aldım. Ben onu başımın üstüne bile alırdım..Arabaya doğru yürumeye başladık.

İnci
"Hayatımı anlamlı kılan gözlerin
Ömer
"Hayatımı anlamlı kılan gulüşün"
İnci
"Hayatımi güzel kılan sakallarin"
♥Ömer
"Hayatımı mükemmel kılan bebegimiz"
Inci
"Bizim bebeğimiz"
Ömer
"Bizim ikimizin HemDem'im♥"


SON.





Ayet Buluşması ~HemDem~Where stories live. Discover now