Ik had Harry weg gestuurt. Tegen Niall mijn baas, heb ik gezegt dat er bewijs was dat hij gedwongen werd. Ik loop naar mijn huis, omdat ik eindelijk klaar ben met werken. Ik open de deur en kijk om me heen. Ik loop naar de keuken en schenk een glas met water in.
Ik besluit om naar boven te gaan en te gaan douche. Als ik boven ben zie ik dat mijn slaapkamer deur open staat. Langzaam loop ik er naar toe en loop naar binnen. Mijn ogen worden groot als ik zie wie er op mijn bed ligt, naakt, spelende met zich zelf. Ik blijf er naar kijken en voel me zelf al snel hard worden.
Ik loop naar hem toe en ga op zijn middel zitten. Hij kijkt me grijzend aan en ik lik langs me lippen. Hij gaat weer verder met zich zelf en ik kleed me alvast uit. In een beweging trekt hij mijn handboeien van mijn koepel af.
Ik trek mijn wenk brouwen op en kijk hem aan. Ik voel iets warms op me buik en kijk naar beneden. Ik zie dat hij is klaar gekomen. Ik laat me vinger over zn buik glijden en stop hem daarna in me mond.
In een beweging draait hij me om en maakt me handen vast met de handboeien aan het bed. Ik probeer me handen los te krijgen. Ik word hier zo opgewonden van. Ja ik gebruik mijn handboeien ook wel eens voor iets anders.
Hij laat zn handen over mijn borst naar beneden glijden en een rilling gaat over me heen. Hij drukt kleine kusjes net boven mijn v-lijn. Ik bijt even op me lip. Hij weet me precies hard te krijgen.
Langzaam laat hij zm hand over mijn ondertussen hars geworden stam glijden. Volgens mij kom ik zo nog klaar, alleen al als hij er naar kijkt. Met zn duim maar hij kleine rondjes over mijn eikel heen.
Ik kan mijn kreunen gewoon niet binnen houden. Zijn handen zijn gewoon zo goed. Heel langzaam en voorzichting laat hij zn nagels over me lul laten gaan. De rillingen worden erger. Ik probeer omhoog te komen, maar aangezien ik vast zit, lukt het niet.
Hij wikkelt zn hand om mijn lul en gaat dan eindelijk op en neer. Ik sluit genietend mijn ogen. 'Oohhhhh Fuck, Ooohhh fack harder'. Gelijk gaat hij harder en grijp de handboeien vast. Hij knijpt er in en gaat nog sneller. Ik komt klaar en heel zn hand zit onder met mijn cum.
Ik kijk toe hoe hij zn hele hand aflikt. Ik weet niet waarom, maar ik gelijk weer hard. Hij ziet het en laat zn tong nu over mijn eikel glijden. Ik laat me hoofd achter over vallen.
Hij stopt mijn lul in zn mond. Mijn hele lul verdwijnt in zijn mond. Hij heeft echt een grote mond. Ik zie zn hoofd op een neer gaan. 'Fuck, i-ik ho-hou het n-niet meer'. 'Laat het gaan babydoll'.
Ik spuit zn mond vol en hij slikt het door. Hij komt over me heen hangen en legt mijn benen over zn schouders. Ik kijk naar zijn mega stijve lul die langzaam in me verdwijnt. Ik bijt even me tanden oo elkaar, omdat hij heel groot is.
Ik hoor zijn kreunen en door dat ga ik ook kreunen. Hij stoot hard in me en ik kom voor de derde keer klaar. Onze buiken zitten helemaal onder. Hij stoot nog 1 keer heel hard en hij komt ook klaar.
Hij gaat uit me en maakt me los. Gelijk vlieg ik hem om zn nek.
'Dank je dat je me zo goed laat voelen Hazz'.
JE LEEST
Smut With Badcops Ls
FanfictionLouis werkt als Hoofd agent in een drukke stad. Hij moet op een oproep af en moet iemand arresteren. Maar bij het verhoren loopt het anders en sinds die is Louis steeds vaker in het cellen blok te vinden. Zoals mijn andere verhaal, zal hier veel sm...