perjalan mereka seterusnya dipenuhi dengn keriangan sehingga tibe2.....
.............................................................................
Tibe2 trdengar beberapa kali bunyi hon.
"Ehh, sapa pulak ni.Aku tengah sedap bawak ade orang nak hon pulak."Minghao
"Kau tak kenal ke?Kot2 kawan kau ke.Kau pun buat tak layan je."Tengku Aryan.
Minghao pun berhenti kan keretanye.Minghao hanye melihat cermin sisi keretanye dan tidak mahu keluar sehingga seorang gadis dr kereta yg dr td membunyikn hon keluar dr keretanye.
"Alamakk"Minghao
Riak wajah Minghao yg trkejut mnunjukkan seperti die kenal dgn gadis itu.
Gadis yg brambut panjang brwrne perang itu mgetuk tingkap Minghao."Hai Minghao..awak nak balik kampung ke?" Cara perckapan nya sprti kenalan rapat Minghao.
Minghao ketawa kecil dan kekok.
"Haha.yes i am btw awak pulak?"sikap marah Minghao td trhapus apbila gadis itu mnanyakannya.
Aku dan Tengku Aryan melihat sama sendiri.
Jelingan kami sprti satu prbualan tanda tanye
'Sape pulak permpuan ni?Minghao tak pernah pula kate die ade kawan yg rapat dgn die selain Tengku Aryan.'Aku berfikir dan tertanye tanye sehingga aq trdengar suara Tengku Aryan.
"Son Na Eun kan?"
Gadis yg ditnye itu mngangguk.
'Ohh Son Na Eun namenye..tp ape hubungnnye dgn Minghao.'aq trtnye skli lg
"Ohh betul la.patut la macam kenal tp tak cam awal2."Tengku Aryan
Senyap seketika...
"Oh!i lupe.Zai,ni Son Na Eun kawan Minghao waktu kat Korea.saya baru jumpa Na Eun ni 2 bulan yg lepas."Tengku Aryan
"Oh hi Na Eun.saya Puteri Zaidani Syah , panggil Zai.btw awak dh lame duduk sini ke?Awak fasih melayu"Zai
Na Eun ketawa
"Of course saye belajar dengan Minghao.Minghao kan pandai"Aq hanya mngangguk
"So , back to my question where are you going?"Minghao
Na Eun senyum
"Going back to Korea!glad to have you too""Rea..really?!"Minghao terkejut
Na Eun mnganggukMinghao mmndg ke belakang dn membuat muka bersalah.
Aku tercengang.
"Oh nice..bolehlah kite ke airport skrg ni kan?"Aku bertanya.Minghao melihat ke arah aku dgn senyuman tp seperti wajahnya mengungkapkn beribu perasaan bersalah.
"Okay then..lets go.see you at the airport Minghao!"Son Na Eun terus kmbali ke keretanye dn mula mnghilg .
"Minghao!kalau ye pun bgtahulah girlfriend kau dr awal.bru skrg nak jumpe.ishh mnyusahkan Zai je"Tengku Aryan mula menjerit jerit dlm kereta.
"Sorry bro.next time i'll do that"Minghao
Aku hanya ketawa sambil melihat kerenah Tengku yg asyik bising sehingga fikirn aku terhenti...
But,what?!Son Na Eun tu girlfriend Minghao!!
YOU ARE READING
Tengku Milik Aku[King's Blue]
Fanfiction3 org Tengku yg amat trkenal tinggal di kediaman yang amat besar dikenali sbgai King's Blue.Ramai wanita yg jatuh cinta pada mereka.Namun 3 org wanita yg sama sekali tidak pernah berjumpa telah mnjdi pilihan 3 Tengku itu.