[Kim_V]
"Хөөе байна уу?"
"Хөөе!!"
"Чи уншаагүй юм шиг мэлзэх хэрэггүй. Технологи хөгжиж байна битгий өөрийгөө үүнээс ухаантай болгох гэж хичээ."
"Ммм..."
"Чи ууртай байна уу?.."
"Сүүлийн удаа уучлаарай."
"Чи намайг таньж байгаа.."
"Чи Жонгүгтай холбоотой охин мөн биздээ тийм ээ?.."
"Тиймээ би Жонгүгтэй холбоотой ОХИДЫН нэг байна!!. Юу хэрэгтэй юм. Надаас хол байгаарай. Бас дүүгээ надаас хол байлга. Юу гээч алдартай байх чинь хэнд ч хамаагүй..."
"Чи сайхан төрсөн гээд бусдыг үл тоож, тэднийг доромжилж болно гэсэн үг биш.."
"Жонгүг чамайг халдашгүй гэсэн гэхдээ чи үнэхээр өөр юмаа. Чи зүгээр л миний зурваст галзуурах шахаж байгаа биздээ "
"Жонгүг хэнийг дуурайдаг гэдгийг би олчих шиг боллоо.!! Чи ядаргаатай юмаа..."
"БИ ЦАГДААД МЭДЭГДЭНЭ ШҮҮ!!"
"Энэ адилхан байна уу?"
"Зүгээр эелдэг байцгаая. Уучлаарай хонгор минь. Би тэр үед муу байсан юм. Чи ойлгох байхаа. Өсвөр настнуудын тогтворгүй ааш , фэн охид, бэлтгэлүүд.."
"Хэлснээр чинь би царайлаг сайхан нэгэн гээд бүдүүлэг байх хэрэггүй. Гэхдээ л энэ төсөөлшгүй алдартай байхад би хорьж чадна гэж үү?.."
"Мм би зурагнуудыг чинь үзсэн.. Энэ чи улбар шар үстэй, хамраа цоолчихсон .. Үнэхээр сэтгэл татаж байнаа. Жонгүг чамайг ярьж байсанд маргахаа болъё..."
"Ахиад л би шудрага байх болноо. Болзоцгооё!! "
[Kim_V] Block идэвхжлээ.
Тэр яаж бурхан минь тэр Жонгүгаас гажигтай юм байна.
YOU ARE READING
JUSTIN SEAGULL||mgl|| jjk|
Short StoryOf all the lies I have ever lived, My favourite was... You and I.