Amalie gik hen til Grey, bag hende var Victoria og Clara.
"Hva så, du hygger dig rigtig med din nye kæreste, hva?" sagde Amalie.
"Han er ikke min kæreste," svarede Grey og kiggede hen på Jake. Han stod i den anden ende af klassen, og snakkede med nogen af de andre drengene fra klassen.
"Se lige hvordan hun bare stirrer på ham," sagde Amalie til Clara og Victoria. De grinede.
"Jeg stirrer ikke, vil du dog holde op," sagde Grey.
"Nåh, Jake ville heller aldrig gide så en lille taber som dig. Hvem er du egentlig hullet og sort tøj, goth-wannabe?" grinede Amalie, Clara og Victoria grinede med.
Grey gik ud af klassen. Det var slemt nok at folk ignorerede hende, men skulle de virkelig drille hende? Hun fandt et lommespejl frem fra sin taske. Var hun virkelig en taber, som ikke en gang havde en rigtig stil?
Grey gik langs gangen på skolen. Jake var da flot, og maskulin. Og hvad så hvis han ikke gad hende. Han gad i det mindste at snakke med hende.
"Hey," blev der råbt bag Grey.
"Hey, Grey vent lige, hvor skal du hen," blev der råbt.
Grey vendte sig om, det var Jake. Hun smilede til ham, og han smilede tilbage.
"Hvor er du på vej hen, du kunne godt have sagt, du gik".
"Øhhmmm".
"Lige meget, kan du ikke vise mig for toiletterne, jeg har skullet pisse det sidste kvarter".
"Jo, det er ligeud og til højre, overfor kontoret".
"De nu meget søde dem fra din klasse".
"Tja" sagde Grey og rullede med øjnene
"Hvad mener du med det?"
"Ikke noget, nogen af pigerne er bare virkelig egoistiske og selvoptaget".
"Gør det noget?" spurgte Jake med rynket pande.
"Nej, kun når de bagtaler folk, men de bagtaler alligevel alle"
"Okay," svarede Jake og drejede til højre, "vi ses i klassen".
"Ja, vi ses," svarede Grey og vendte sig om.
Det var første gang, nogen havde stoppet hende for at snakke. Hun gik tilbage til klassen med et smil.
YOU ARE READING
Hjertet af en dæmon
FantasyGrey har altid været alene, men det ændrer sig da Jake starter i hendes klasse. Grey forelsker sig hurtigt i Jake, men han har mørke hemmeligheder.