Salut ! Sunt Andreea am 16 ani si locuiesc de 3 luni in Constanta . Stau cu 3 etaje mai jos de Vlad Munteanu , el e mai mare ca mine cu 1 an, si ma inteleg destul de bine cu el . Ma vad mai des cu el decat cu iubitul meu .
In seara asta am vrut sa merg la iubitul meu pentru a ii face o surpriza . Intr un in apartament , fiindca usa era deschisa . Si ........... il vad cu alta in pat . Am plecat direct , fara ca el sa ma fii observat macar .
Ma mai plimb o jumatate de ora prin oras , decid sa ma duc la Vlad , fiindca chiar nu aveam nici un chef sa ma duc acasa . Bat la usa , imi deschide Vlad .
A : Heii
V : Heii , intra , sunt singur ! Dar nu trebuia sa fii in alta parte ?
A: Ba da , doarca ca ...... , spun eu asezandu ma pe pat si el langa mine .
V : Doar ca ...... ce ?
A : L am prins cand ma insela !
Vlad se uita la mine putin surprins apoi ma intreaba :
V : Si .... ce ai de gand sa faci acum ?
Ma uit la el , si pur si simplu ............ l am sarutat ! Apoi m am lasat usor pe spate , sarutandu ma in continuare cu Vlad .
A doua zi m am trezit langa Vlad , care inca dormea . Ma imbrac repede si plec fara sa il trezesc .La scoala
O astept pe hol pe prietena mea , si il vad pe Vlad venind spre mine . Ma intorc cu spatele si sper ca nu ma vazut si ca nu vine la mine .
V : Heii
A : Heii , spun eu rosind
V : De ce ai plecat de dimineata asa fara ss spui nimic ?
A : Pai , nu prea stiam ca sa iti spun , dupa ce am ......
V : I ai spus lui Alex ?
A : Nu , inca nu am gasit mimentul sa ii spun
V : Pana la urma si el te a inselat .....
A : Taci !!
V : Ce ?
Si arat cu degetul in fața . Era Alex cu tipa cu care ma inselase . Am ramas cu o expresie de furie si uimire pe fața , uitandu ma la ei.
V : Cred ca a venit momentul sa ii spuiVA URMA ......
CITEȘTI
Drogurii pentru fericire | w Vlad Munteanu
FanfictionCand relatia lor incepe sa scartaie , fiecare sta cu celalalt pentru dragoste . Dar cand nici in pat nu se mai inteleg , ajung sa recurga la droguri pentru a reusi sa se inteleaga noaptea . Dar o clipa de neatentie iar putea costa toata viata...