Szeasztok
Elèg règ volt már rèsz,tudom,csak útközbe közbe jött pár dolog,meg másik telóm is van,mert a másik bedöglött,na de mindegy is,kezdjünk bele.Ez egy igaz törtènet alapján van,az író nevèt nem tudom már,mert már règ olvastam,de a lènyeg,hogy lányrol van szó.Íme.
Sziasztok *** vagyok.Már egy ideje hangokat hallok èjjel a szobámból,csak a nevemet mondja.Ez miatt mindig át szaladok a szüleimhez aludni a fotelba.Reggelre mindig megfájdúl a nyakam ès hátam.A hangok általában az ajtó mögül ès a szekrènyböl szokott jönni.A tegnap esti volt a legszörnyűbb.Hallom,ahogy a lèpcsőn jön fel valaki.Lassan kinyítódik az ajtó.Egy kislány sírása hallatszódik,ès pityeregve mondja a nevem.Majd egyszer csak abba maradt.Azt hittem el ment,de mikor az oldalamra fordúltam ott volt a sarokban.Hírtelen fel ugrottam ès sírva rohandtam a szüleim szobájába.Másnap ahogy nèzegettem a kèpeket valami furcsát vettem èszre.Egy kislány volt rajta,aki nagyon hasonlít arra,aki a szobámban szokott lenni.Megkèrdeztem anyutól,hogy van e mèg egy lány.Erre ezt mondta neki : règen,mikor mèg fiatalabb voltál,vártam a következő babát.De vèletlenül meg ütötted a hasam ès el kellett vetni.
Ez után már èrtettem,hogy mièrt jelenik meg akkor...Ez a rèsz kicsit rövidebb lett,tudom...de kezdek ki fogyni a törtènetekn,lehet be fejezem egy kicsit az írást,hogy tudjak anyagot sszer