Muhteşem tatil

66 6 0
                                    

Deniz'in ağzından

Ah ben ben gerçekten gerçekten çok  ah........ ne yapacağımı ne diyeceğimi bilemiyorum ne yani eğer bana söyleseydi. Ne bileyim bende ona göre davranırdım güzel akıllı tatlı zeki ve şirindi bir kızda olabilecek çoğu özellik onda vardı. Tabi ben bunları düşünürken arkasından koşarak Buse hey buse Buse lütfen ah bekle diyordum koşarak  o arkasına bakmadan hızlı adımlarla devam ediyordu. En son bir depar attım ve kolundan tutmayı başardım. Tuttuğum gibi kendime çektim.Ve Buse şey ben gerçekten bilmiyordum. Eğer eğer Buse bunu bana söyleseydin.Bilmiyorum ne diyeceğimi bilmiyorum. dedim. Aşkta söylencek tek bir kelime bile yoktur ki. Bana dönüp biliyorum söyliyecek birşey bulamıyorsun ama hatalıda değilsin illa seni seviyorum diye beni sevmek zorunda değilsin . Anlıyorum ama ...... dedi. Cümlesini bitiremiyordu. Bende ona bir teklifte bulunmayı düşündüm. Ve eğer istersen yarın erkenden buluşalım ve sahile inelim ordan bir kafeye geçeriz ordan seni süpriz bir yere götüreyim. dedim bana peki nasıl bakışı attı bende yanına bir bavul al içinde mayo relax kıyafetler iç çamaşırı ve güzel bir gece elbisesi olsun ama abartısız. Makyaj malzemeleri almak sana kalmış havlu falan saç havlusu ve şık bir çanta para telefon ve şarj cihazı alabilirsin dedim gülümseyerek olur dedi. Ve dönüp gidiyordum ki kolundan tekrar tutup kendime çektim ve yanağına bir buse kondurdum.. Yüzü kızarmıştı şaşkındı.Ben ise içimden öyle geçtiği için, doğru olanın bu olduğunu söylüyordu kalbim. Kafam karışıktı. Bizim herzamanki Bara girdiğimde sevgilim başka birinin kucağında oturuyordu. Aslında bu ondan ayrılmam için harika bir sebepti. Bende  eve gittim ve kendi eşyalarımı hazırladım. Duş aldım giyindim ve telefonumu çıkarıp ona mesaj attım.

Buse'nin ağzından

Saçlarımı kuruturken telefonuma bir mesaj geldi. Deniz'dendi.

- Deniz'im

kapının önüne geldim hemen aşağı eşyalarınla  gel.

ow may gat !!!HEMEN Mİ 

CİDDEN Mİ HEMEN  

olamaz diye içimden konuşurken saçımı taradım rimel sürdüm ve kalem çektim.  kırmızı rujumla dişlerimin beyazlığını daha ortaya çıkardım .Zaten herşeyim hazırdı kırmızı bavulumu kapının önüne getirdim el çantamın içine telefonu koydum ve anahtarımı çıkardım kapıyı actım eşyaları çıkarıp kilitledim anahtarımı çantanın içine koyup indim. Deniz bana el salladı ve gözlerini büyüterek baktı. Bende  ne var işareti yaptım . Bana yuh Buse evi toplayıp getirseymişsin deyince bende savunma olarak hiçte bile dedim.

Bana hadi gel sahil kafeye gidelim orada kahvaltı yaparız sonra denize gireriz ne dersin ? deyince olur  dedim omuz silkerek.

.......  ..

Vardık . Çok güzel bir yerdi.   Bir masaya oturduk  garson falan geldi sabah kahvaltısı için sipariş verdik ve bekledik ortamdaki tek ses catal bıçak sesi ve uğultulardı. Uzun bir süre sonra kahvaltımız geldi ve sohbet ederek yemeye başladık.  Bana hala benden hoşlanıyor musun ? diye bir soru sordu . Bende utanarak evet dedim sanki yerin dibine girmiştim eminim şu an suratımın  domatesden bir farkı yoktur. Bana gülümseyerek peki benimle çıkarmısın ?

dedi ve ben saniyesinde bayıldım.

Deniz'in ağzından

Çok gülesim gelmişti neler olduğunu bile tam anlamış değilim doğrusu sözümü bitirir bitirmez bayıldı. Tabi o sırada garsonlar falan toplandı kolonya serpiştirdiler. Ambulans falan derken hastaneye vardık bile. Hemen bir odaya geçtiler ve bazı aletler falan takıldı cidden korkmuştum  10  dakika falan odanın dışındakı bekleme sandalyelerindeydim.

Kapı açıldı doktor önemli bişey yok dediğinde  bir oh çektim . Bana sadece ani bir heyecan nedeniyle tansiyonun düştüğünü   ve bayıldı dedi. Ne zaman çıkacağını sorduğumda  yarım saat yada birsaat gibi  kısa bir süre dilimi aldım. Sanırım tatil planım burda BİTTİ !!!!   - _-

ARKADAŞLAR TATİLE GİRDİĞİMİZ İÇİN BÖLÜMLER GEÇ GELEBİLİR

gıcık sevgilim ......Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin