Park Jimin saatlerdir ağlıyordu. Jeon Jungkook onu bu sefer yıkmıştı.
Zaten Park Jimin kimdi ki? Ödevi için Jeon Jungkook'un peşine takılmış biri.
Park Jimin içinde kalan son umudunu da öldürdü kendi kendine.
Artık Jeon Jungkook'un peşini bırakacaktı. Çünkü asla Jeon Jungkook onu sevmeyecekti.
Asla onu kollarının arasına almayacaktı.
Asla seni seviyorum demeyecekti.
Bu sefer kimi seviyordu? Mahallesinden birini mi? Okuldan birini mi?
Park Jimin onu her daim takip ediyordu. Ne ara sevecek birini bulmuştu?
Park Jimin içinden geçirdi. 'Jeon Jungkook acımasızdı. Acıma sızdı.'
Park Jimin kalktı ve banyoya gitti. Aynaya baktı. Jeon Jungkook'un onu sevmesi için ne yapabilirdi?
Dikkatini nasıl çekebilirdi? Bunu düşünürken aklına bir fikir geldi.
Eğer Jeon Jungkook evine gelmezse başarısız olurdu. Park Jimin ilaç dolabını açtı.
Titreyen minik eliyle birkaç ilaç kutusunu aldı. Hepsini çıkarttı ve avucuna aldı. Çeşmeyi açtı.
Derin bir nefes aldı. İlaçları ağzına tıktı. Açık olan çeşmeden akan suyu içti. Bütün ilaçlar boğazından geçene kadar içti suyu.
Kafasını kaldırdı ve aynaya baktı. Gözünden bir yaş düştü. Geri geri gitti ve duvara çarptı.
Telefonu çıkardı. Bulanık görmesine rağmen Jeon Jungkook'a mesaj attı.
Pjm95:
Sana şuan çok ihtiyacım var
Yapmamam gereken bir şey yaptım
Yardım et
Park Jimin mesajın görülmesini bekledi. Jeon Jungkook ise Park Jimin'e dediği şeyin farkına vardı o sırada.
Ve diğer şeylerinde farkına vardı. Jjm Jeon Jimin'in kısaltmasıydı.
Onu takip ediyordu çünkü onu seviyordu. Ödev yalandı. Böyle bir ödev olamazdı.
Jeon Jungkook hızla evden çıktı. Park Jimin'in daha önce tarif ettiği eve doğru gitmeye başladı. Telefonunu almayı unutmuştu.
Park Jimin ise direniyordu. Mesajın görülmesini bekliyordu ama her geçen dakika ilaçlar daha fazla karışıyordu kanına.
Park Jimin mesajın görülmeyeceğini anladığında içinden geçirdi. 'Ben ne yaptım böyle? Dikkatini çekmek istemiştim ölmek değil.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dope [Jikook]
FanfictionBusan boys love Busan boys Tüm hakları Park Jimin'in defterinin içinde saklıdır