FIGHT

338 34 10
                                    

"HYUNG!!!!! JAE  TAK NAK!!!! JAE NAK TINGGAL DENGAN HYUNG!!!!!"Bentak Youngjae.

"YAH YOUNGJAE!!!!PERGI JE LAH!!! HYUNG TAK KISAH LAH TINGGAL SEORANG SEORANG DEKAT SINI!"Jinyoung membalas bentakan adiknya itu.

"HYUNG TAK SAYANG JAE KE??HYUNG NAK SANGAT PISAH DENGAN JAE???!!!!HYUNG BENCI JAE KE??"Soal Youngjae sambil sisa air matanya masih lagi ditubir matanya saat melihat sikap Hyungnya sebegitu.

"KALAU HYUNG CAKAP TAK??JAE AKAN PERGI KAN??"Jawab Jinyoung Smirk...

"HYUNG JAHAT!!!!HYUNG TAK SAYANG JAE!!!!!JAE BENCI HYUNG!!!!HYUNG TAK SUKA JAE!!!!!!BENCI HYUNG!!!!!!!!!"Bentak Youngjae sambil air matanya deras mengalir dipipi gebunya dek kerana marahkan Hyungnya..sesungguhnya dia tidak sangka Hyungnya yang menjadi penemannya dari kecil sanggup membuat dia sedemikian..dia menghentak kaki sepuas puasnya..dan pergi meninggalkan Hyungnya...

Jinyoung menghembus nafas berat..air matanya yang dari tadi ditahan dihadapan Youngjae akhirnya mengalir keluar jua...hatinya remuk melihat adik kesayangannya  sedemikan..dia tahu yang Youngjae tidak mampu hidup tanpa dirinya sebagai Hyung...dia tahu yang Youngjae tidak mampu hidup berdikari..segala keperluan harian Youngjae semuanya dilakukan oleh Jinyoung..

Sekiranya Youngjae di denda mahupun bergaduh disekolah..sudah pasti Jinyoung akan mempertahankan adiknya..ini kerana Youngjae mempunyai sikap yang naif dan lurus bendul dan kadang kadang comel tidak seperti Jinyoung yang dingin.Jinyoung selalu hadir ke bilik displin dek kerana bergaduh..Youngjae pula  selalu dibuli kerana sikap naifnya yang mudah terpedaya dan penyelamatnya Jinyoung...

Oleh kerana itu,akhirnya Jinyoung didenda oleh guru displin kerana bergaduh ingin menyelamatkan Youngjae..sampaikan satu hari Youngjae perlu dirotan kerana turut menyertai pergaduhan..oleh kerana pembuli tersebut mencaci hamun Hyungnya..akhirnya dia bergaduh dan dipukul dengan teruk..apabila mendapat berita berkenaan pantas sahaja Jinyoung pergi ke bilik Displin dimana Youngjae perlu mendapat hukuman akibat pergaduhan tersebut...Jinyoung berhasrat ingin menggantikan tempat Youngjae untuk dijatuhkan hukuman ..Youngjae agak terkejut dengan tindakan Hyungnya yang sanggup mengorbankan dirinya untuk menggantikan tempatnya untuk didenda..Akhirnya Jinyoung dikenakan hukuman rotan bagi pihak Youngjae..bagi Jinyoung dia tidak mahu Youngjae diapa apakan..dia tidak mahu Youngjae berasa sakit mahupun terluka..dia mahu Youngjae sentiasa bahagia..Sejak dari tu Youngjae bertekad akan selalu bersama Hyungnya...walau dimana jua..dia sayangkan Jinyoung seperti mana Jinyoung sayangkan akan dirinya.

~TO BE CONTINUED

~VOTE N COMMENT

tag:(sorry la kalau ada x tag

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

tag:(sorry la kalau ada x tag..internetslow

Kang_Sera

NurLini26

EstrVlrna_

DarkBam

NMA26703

ImJaeBum25

lovecyj_



[C]IN THIS CHEST [GOT7]Where stories live. Discover now