Part 9

428 24 4
                                    

Jungkook pov

" Hyung kami dah sampai!  Apa dah berlaku? " Tanyaku setelah tiba dia vampire kingdom bersama taehyung.  Keadaan disini sudah huru hara.  Macam baru lepas beperang.  Beberapa pengawal istana ada yang sudah tumpas.  Aku tak tahu apa yang dah berlaku.

" Saeron... Dia dah dikawal oleh yein a.k.a han ga in "  Terang Jin hyung.Sambil berlawan dengan beberapa orang suruhan puak han ga in.

Aku pandang yein yang tersenyum sinis memandang ku.  Mwo?  Aku baru sampai kot.  Nak attack aku ke? 

" Wow unnie look who is coming...he is your namchin?  Tapi kan.. Seorang namchin tak boleh lambat datang untuk tengok upacara ni kan?  Jadi apa yang harus kita buat pada orang yang tak menepati masa ni ye?..

Bunuh dia?  Hahhaha yes ofcos.. Bunuh dia sekarang unnie.. Dia tak layak jadi buah hati unnie!  And dia jugak yang bunuh omma dgn appa! "

Aku terkaku . Dia tengah membawang pasal aku ke acane ni?

Aku pandang saeron yang tersenyun sinis seperti adiknya tadi. Gigi taringnya juga kelihatan.  Adakah dia sudah boleh berubah menjadi vampire?

" Kau patut mati.. "

Saeron perlahan² mendekati aku . Srs aku cakap.. Sisi vampire dia memang menakutkan. Macam psycho pon ada.

" Hey²...chill lah.. Sae ron... Kenapa ni?  Kau dah tak ingat aku?  Ni aku jeon jungkook.  Sedarlah!  "

SRING

Dia libas pedang ke sisi aku.  Nasib sempat elak. Kalau tak mesti dah terbelah dua.   ") sampai hati mu ingin membunuh abe kook yang kacak lagi comel seperti arnab ni.

Jungkook srs please --"

" Siapa cakap aku tak ingat?  Kau yang bunuh omma dengan appa aku kan?!  Dasar vampire tak guna!  "

SRING SRING SRING ( teroknya bunyi effect ni (╥_╥) )

Bertubi² dia serang aku dan berkali² jugak aku mengelak sampailah..

" ark..... " Pedang tu akhirnya menusuk di bahagian sisi kanan perutku . Darah mengalir keluar. 

" Finally.... Sasaran mengena... " senyuman sinis yang lebar  terukir . Tapi dalam masa yang sama air matanya mengalir .

" Sae... Saeron... Sedarlah..... Yang bunuh.... Omma appa kau... Tu... Puak... Han.. Ga in... Kau.. Vampire... Kita vampire.. Tak bunuh... Sesama.. Sendiri.. Ergh... " Aku cuba sedaya upaya mengeluarkan pedang yang tersusuk pada badanku.

" Jung.. Jungkook?  Apa.. Dah jadi dengan awak?  " Tanya saeron yang sudah seperti sedarkan diri. 

" UNNIE!  DIA MASIH HIDUP TU!  BUNUH DIA SEBAGAIMANA DIA BUNUH OMMA DENGAN APPA!  "  Jerit yein dari arah jauh .

" Sae.. Saeron?  " Aku tengok mata dia berubah kepada merah semula.  Ah sudah dia jadi balik kena rasuk ni.

" Kalau dah pembunuh tu.. Pembunuh je lah!  Tak perlu belitkan cerita lagi!  Kau harus terima hukuman yang setimpal!  Mati la kau!  "

Dia mengambil kembali pedangnya yang aku sudah campak tadi.  Darah aku yang masih melekat pada pedang dia jilat. Betul² macam psycho.

" Cepat kook sedarkan dia sebelum vampire kingdom jadi milik han ga in! Hapuskan han ga in segera! " jerit jin dengan muka yang sudah terkena percikkan darah. Berusaha untuk mempertahankan kerajaan ni .

(c) I'M Princess Vampire ??? Where stories live. Discover now