⚘P A R T|15🔫

1.7K 133 23
                                    


🔸🔸🔸🔸

Bos ni risau betul bah sama Puan Avi. Macam dia tidak percaya saja sama kerja sa,tapi kalau dah orang macam Bos jatuh cinta sama orang yang dia sukai since dulu itu sa nda hairanlah..

Biasalah lovebirds 😄

Lepas make sure check semua pintu dan jendela bilik Bos,sa pun keluar. Sa pun nampak Puan okay saja cuma dia macam penat saja.

Apalah bos ni 😅

Lepasitu sa pun roger sama Ray apa yang sedang Puan buat sekarang. Dia kasi seen saja messages  sa. Lalu sa pun turun kebawah,mau ronda lagi depan rumah.

Mau harapkan budak-budak ni semua..belum tentu dorang akan bikin.

Bila sa keluar daripada pintu utama,sa nampak teda satu pun daripada dorang. Sa panggil2 juga nama dorang semua masih juga teda respond.. haihh ndakan awal juga mau curi tulang mentang2 bos teda sini..

Baru sa jalan beberapa langkah,belakang sa rasa sakit then penglihatan sa pudar..

Hanya kedengaran bunyi tapak kasut saja yang bergema..

Ray..help..Puan Avi !!

Almond rebah atas lantai setelah dipukul seseorang mengunakan baseball dibelakangnya, serentak itu juga elektrik dimatikan. Isi rumah dalam Villa sekarang gelap dan sunyi, beberapa orang berpakian serba gelap mengambil langkah yang berhati-hati dan menyorok dibeberapa tempat dengan senjata api ditangan masing-masing.

Pintu utama dibuka luas dan muncullah George yang baru sampai dengan riak wajah yang membara dengan kemarahan. Konco-konconya sudah mengepung dan membelasah beberapa orang konco milik Raymond pada rumah itu.

Sekian lama baru dia pulang kesini dan keadaan serta perasaannya tetap sama bila berada dalam Villa ini. Hatinya dicuit rasa cemburu dan marah kepada empunya Villa ini.

Kemudian George mendengar suara milik perempuan yang sedang dicarinya memanggil Almond serta dua orang konco milik Raymond.

George hanya tersenyum sumbing.

Sedang asyik Aviana menyuluh sekeliling pantas George menarik tangan Aviana yang membelakanginya,memang benar tekaan dia kalau perempuan ini memang berada disini.

"Arghh..!!".

" I'm found you already,Aviana !! Oh sini rupanya kau bersembunyi !! Pandai pula kau minta kesian sama adik sa,sekarang kau sudah jadi pelacur untuk diakah?! Hah perempuan sundal!!! ". jerkah George bergema dalam Villa itu dngan nada yang sangat marah hingga menakutkan Aviana.

" Let's me go,G!! Lepaskan sa,sa nda mau balik sama kau lagi !! Please,I'm begging please let's me go!!!". rayu Aviana dengan tangisan sambil cuba meronta mahu melepaskan diri daripada cengkaman lelaki itu.

" heyy bitch,sa rasa kau lupa sudah dengan apa yang sa selalu cakapkan sama kau dulu... sa tidak akan lepaskan kau sampai kau mati pun, selama-lamanya kau milik sa!! Bukan adik sa itu!! ".

" adik?? Raymond adik kau?? ". tanya Aviana masih bersisa tangisan dan dalam masa yang sama dia kurang pasti dengan apa George katakan.

" Yes! He was my fucking damn brother!! Hey kau jangan ingat kau selamat bersama dia sebab Raylah yang bagitau sa dimana kau berada sekarang, kalau kau rasa  Ray suka kau.. you so fucking wrong,Aviana... ".

Aviana tergaman mendengar apa yang George katakan depan dia tapi Aviana berusaha tidak mahu percaya bulat-bulat. Tidak mungkin Ray akan berbuat begitu sebab dia boleh nampak betapa lelaki itu sangat sayang pada dia.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 15, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

WIFE OF ALKSEN [Only At Wattpad]Where stories live. Discover now