Η πτώση

3K 355 10
                                    

"θα θυσιαζεις ποτέ την ζωή σου γι αυτόν που αγαπάς? Άραγε όσο δυνατά πιστεύουμε ότι  αγαπάμε σε αυτή τη ζωή?"

αιώνες πριν ...




"ειλικρινά  αυτό το πράγμα δεν το καταλαβαίνω, είναι Άγγελοι πόσο μάλλον Αρχάγγελοι Gabriel ... κι εμείς τρέχουμε να σωθούμε από όλους αυτούς ...."

δεν αντέχω άλλο .... Κάθε φορά τα ίδια αισθάνεται κάποιον να πλησιάζει και τρέχουμε σαν κυνηγημένοι,δεν λέω το καταλαβαίνω και το κατανοώ από την δική μας πλευρά γιατί πρώτα απ όλα είναι κάτι που του ζητάω εγώ,αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω και που μου  κάνει τόση μεγάλη εντύπωση είναι πως άγγελοι σαν όλους αυτούς που πρέπει να δίνουν το καλό παράδειγμα αυτή τη στιγμή αν μας πιάσουν  ούτε ο ίδιος ο Θεός τους δεν ξέρει για το πράγμα είναι ικανοί να κάνουν ...

"Δεν τι βλέπεις?στην πραγματικότητα οι περισσότεροι απ αυτούς πλέον έχουν γεμίσει την ψυχή τους με ζήλια και κακιά... Γιατί νομίζεις δημιουργούν όλα αυτά στους ανθρώπους? κουράστηκαν Lilith να βλέπουν τους εαυτούς τους να προσπαθούν και οι άνθρωποι να μην το εκτιμανε... Κουράστηκαν να βλέπουν τον ίδιο το Θεό  να ασχολείται ώρες ατελείωτες με τα μικρά αυτά δημιουργήματα του..."

πως να πιστέψει κανείς πως κάτι το οποίο προορίζεται να φέρει καλό στο τέλος φέρνει την καταστροφή?

κοιτάζω δεξιά όταν αισθάνομαι ένα απότομο κύμα αέρα πάνω απ τα φτερά μου ... Αυτό δεν ήταν αρχάγγελος σίγουρα ... σαστισμένη καθώς πετά με πλέον αρκετά ψηλά ρου σφίγγω άθελά μου το χέρι οι εκείνος γυρίζει... τι σκατα συμβαίνει γιατί δεν μας αφήνουν επιτέλους ήσυχους  ?Δεν μπορώ άλλο ....

The Touch Where stories live. Discover now