"Οπως σε γνώρισα ετσι θα δε ξεχάσω "
"Παράτα με !!" Ειπε η Lilith ενώ προσπαθούσε να βγει από την αγκαλιά του, η προδοσία που ένιωθε μέσα της δεν μπορούσε να αλλάξει ενώ το γεγονός πως εκείνος τόλμησε να υπονοησει ότι νιώθει κάτι για εκείνη την εκνεύριζε ακόμα περισσότερο ,δεν την ένοιαζε αν γύρω της υπήρχαν στρατιές ούτε αν ήθελαν το κακο της , το μοναδικό πράγμα που ήθελε αυτη τη στιγμή ήταν να ξεφύγει από τα δεσμά του..
"Ala torium frir kol..."ξεκίνησε να λέει μέσα στο αυτί της ενώ όταν η Lilith κατάλαβε τι πάει να κάνει έβαλε όση δύναμη είχε ,και τρυπώντας τον στα πλευρά απελευθερώθηκε
"Δεν είμαι δειλή για να το βάζω στα πόδια! Κάτσε σαν άντρας και αντιμετώπισε με επιτέλους!" Του φώναξε καθώς απομακρύνθηκε από δίπλα του, το αιμα του έτρεχε αργά από την πληγή αλλά εκείνος φαινόταν να μην επηρεάζεται καθόλου.
"Δεν καταλαβαίνεις?κοίτα γύρω σου !" Της είπε ενώ ηξερε ότι όλοι αυτοί που είχαν έρθει είχαν εντολές από ψηλά να τους σταματήσουν πριν οδηγηθεί όλο αυτό στην απόλυτη καταστροφή
Κανωντας μια στροφή γύρω από τον εαυτό της ένιωσε την εσωτερική της ενέργεια να μεγαλώνει ,μια λάθος κίνηση ήταν αρκετή από την πλευρά τους όταν προσπάθησαν να την πληγωσουν στα φτερά και μπροστά στα έκπληκτα μάτια όλων εκείνη άλλαξε ... έβγαλε την οργή της προς τα έξω μετατρέποντας τον εαυτό της σε μια μεγάλη μπάλα φωτιάς.
Πετώντας ανεξέλεγκτα γύρω τους ουρλιαχτά άρχισαν να ακούγονται από παντού ,η ταχύτητα της ξεπερνούσε μέχρι κι εκείνη του Gabriel ενω σε λίγα δευτερόλεπτα κατάφερε να τους μετατρέψει όλους σε σκόνη ,το μόνο που έμεινε πλεον να θυμίζει ότι είχαν έρθει ήταν τα χιλιάδες φτερά που έπεφταν από τον ουρανό ...
"Σταμάτα πριν να είναι αργά! Σκοτώνεις το ιδιο σου το είδος !" Της φώναξε τραβώντας την προσοχή της
"Δεν είναι είδος μου ! Και ούτε εσύ εσύ είσαι! Πώς τόλμησες να μου το κάνεις αυτό μου λες ? Σ'αγαπησα..." με το τέλος της λέξης της πέταξε κανωντας κύκλους γύρω του ενώ ταυτόχρονα δημιουργούσε πληγές επάνω στο κορμί του ..
"Δεν είχα επιλογή!!!" Της είπε κι εκεινη σταμάτησε απότομα μπροστά του .. τα φτερά του κατακόκκινα στόλιζαν καταρακωμενα τους ώμους του , δεν μπορούσε ούτε να πετάξει καλά καλά από τις τόσες πληγές όταν η Lilith τον πλησίασε απειλητικά, έφτασε σε απόσταση αναπνοής και αρπάζοντας τον από το κεφάλι τον πέταξε με δύναμη στο έδαφος.
YOU ARE READING
The Touch
ParanormalΠώς θα σου φαινόταν αν ενα και μονο αγγιγμα ηταν απαγορευμένο ? Αν έπρεπε να τον προσέχεις πάντα από μακριά ... Αν έπρεπε να θυσιαζεις ξανά και ξανά την ίδια σου την ζωή για εκείνον χωρίς καν να σε ξέρει ? Για την Lilith το να βρίσκεται πάντα στι...