Ep 2

3.9K 92 6
                                    

Lisya menapak melalui laluan di hadapan kolej kediaman perempuan. "Lisya ooo Lisya!" panggil Citra dari tingkap biliknya di tingkat 2. Lisya mendongak,memandang Citra dengan riak wajah dingin. "Kenapa panggil aku?" soal Lisya. Citra menongkat dagu di tingkapnya. "Aku ada cerita ni! Naik la kejap!" pinta Citra. Lisya hanya menurut.

Lisya menaiki tangga ke bilik Citra. Citra sudah menunggu di depan pintu. "Jom masuk!" Citra menarik lengan Lisya, lalu menolak Lisya duduk di sofa. "Hey what's the matter?" soal Lisya. "Look there." Citra menuding jari ke biliknya,dan Lisya memandang ke arah itu. Kemudian keluarlah Syazli-si jejaka paling tampan di universiti kononnya-dengan hanya memakai tuala. "What the.." Lisya menyumpah. "Great,right? Aku dapat Syazli! Hebat,kan?" soal Citra. Lisya masih membuntang memandang Syazli. "How can he be here,Citra? Ini kolej kediaman perempuan! Faham,tak?" Lisya agak meninggi suara.

"Tak kisah la.Asalkan aku dapat SYazli!" Citra berjalan menuju ke arah Syazli. Syazli merangkul pinggang Citra dan mereka berpelukan masuk ke dalam bilik,dan pintu ditutup diiringi ketawa kenafsuan mereka berdua. "Sial.." dan Lisya bergerak keluar dari rumah pendosa itu.

PEMBERSIHAN DOSA(Completed✔✔✔)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ