Y/n's POV.
Ik sliep tot 3 uur smiddags uit want eenmaal toen ik wakker werd lag iedereen in het water nou bijna iedereen want Lj durfde nog steeds het water niet in XD. Ik bleef alleen maar dom zitten staren naar hoe de jongens in het water aan het kloten waren. Ik ging de tent weer in en zette keihard mijn muziek op want ik begon me te vervelen. Masky hoorde de muziek en kwam het water uit en opende de tent "kom je ook zwemmen Y/n" hij keek me zielig aan "goed ik kom al" hij keek blij "Okay ik wacht wel op je" ik trok mijn bikini aan en kwam uit de tent. Hoodie keek onze kant op en rende naar ons toe "ben je eindelijk wakker iedereen dacht dat je dood was" ik keek hem verward aan "nee joh ik ga niet zo snel dood" en ik moest lachen. Eenmaal bij het water aangekomen zakte ik in elkaar en alles werd zwart en ik begon hevig te ademen.
Dr smiley's POV.
Even later kwamen Y/n hoodie en masky aanlopen eenmaal aangekomen bij het meer zakte Y/n in elkaar iedereen raakte in paniek en Sally begon te huilen Toby rende op haar af maar Ej hield hem tegen bijna niemand durfde in de buurt te komen want slender zij dat het gevaarlijk kon zijn slender zelf was in paniek ik rende naar haar toe en voelde of haar hart nog klopte gelukkig die deed het nog. Slender had gelijk dit is gevaarlijk niet voor ons maar voor Y/n. 30 seconden later begon Y/n te gillen. En toen niks even leek het alsof ze er niet meer was maar haar hart klopte nog maar ze ademde niet. Even later schrok ze en zat ze overeind en rook kwam van haar af "wat is er gebeurd wat heb je gezien" ze Keek me bang aan "het werd zwart voor mijn ogen meer weet ik niet meer" Toby rende hysterisch naar Y/n toe "ben je oke heb je pijn" er kwam een lach op haar gezicht maar je kon duidelijk zien dat ze doodsbang was "ik ben oke Toby maak je geen zorgen om mij" Toby begon te huilen en hield Y/n stevig vast bang dat het weer gebeurde.
Y/n's POV.
Ik voelde nog steeds pijn niet meer zo heftig als net maar het leek net of ik uit elkaar ging scheuren. Nadat Toby me losliet rende Sally op me af "IK DACHT DAT JE DOOD GING" ze begon hevig te snikken "rustig maar Sally ik laat je niet in de steek dat beloof ik je" Sally wou me niet loslaten en bleef de rest van de dag in mijn buurt Toby had heel veel last van zijn tics en Jeff, Ej ,BEN en slender bleven me in de gaten houden. Dr smiley had me een uur lang zitten onderzoeken maar kon niks vinden. Ik zelf was nog bang bang dat het nog een keer ging gebeuren. Ik liep naar het water en ging zitten een half uur later zag een schim op het water. Hij kwam op mij af "ik moet je wat laten zien" en hij stak zijn hand naar mij uit niemand lette op en ik pakte de man zijn hand en we verdwenen naar een hele andere wereld "waar zijn we" hij keek me aan "hier leven de demonen en duivels" ik keek hem verward aan "geen zorgen ze zien ons niet" en we liepen naar een huis waar een gezin zat met een baby dat was de man die mij hier heen heeft gebracht. "Bent u dat" hij knikte "en dat ben jij" en hij wees naar de kleine baby met vleugels en hoorns. Ik kon mijn ogen niet geloven "ben ik dat" hij keek me aan "ja dat ben jij"maar dan maar dan "bent u dan mijn vader?" Hij knikte "waarom laat u dit me zien" hij keek me verbaasd aan "we hebben je aan een mensen familie gegeven om je veilig te houden" ik keek hem verward aan "veilig voor wat" hij keek me aan "je bent speciaal Y/n zalgo wou je hebben en gebruiken om de proxy's te vernietigen" ik werd nu wel een beetje bang "leven jullie nog??" Hij schudde zijn hoofd. Tranen stonden in mijn ogen. "Alleen je moeder leeft nog zalgo heeft haar ik heb zelfmoord gepleegd" waarom zou hij dat doen "waarom" hij zuchte "omdat ik dacht dat dat het beste was zalgo wou mij omdat ik wist waar je was maar nu heeft hij je moeder" ik begon te huilen "ik zal haar vinden" hij schudde zijn hoofd "niet doen je zet je leven op het spel Y/n" nou en ik ga haar halen "boeit me niet zij moet veilig zijn" hij knipte zijn vingers en ik zat weer voor het meer. Ik rende naar slender met tranen in mijn ogen "WIE IS ZALGO EN WAAR IS HIJ" riep ik boos. Hij schrok van mijn reactie "dat kan ik je niet vertellen" nu werd ik emotioneel "HIJ HEEFT MIJN MOEDER IK MOET HAAR REDDEN" hij keek me verdrietig aan "ik heb je vader beloofd het niet aan je te vertellen" nu werd ik boos "HOE KOM JE IN DE HELL" hij schrok "Y/n het is gevaarlijk en je mag toch niet gaan en hoe weet je eigenlijk wie je ouders zijn" tranen stonden in mijn ogen "papa heeft het me verteld alles IK MOET MAMA GAAN REDDEN" hij legde een hand op mijn schouder "dat kan ik helaas niet toestaan" ik had geen controle meer over mijn emoties mijn ogen werden rood tanden werden hoekvormig "Y/n het is voor je eigen veiligheid" mijn woede ging weg en ik zakte ik elkaar en begon te huilen "Y/n het komt goed met haar desnoods ga ik haar voor je zoeken" hij trok me in een knuffel "het komt goed dat beloof ik" even later zat ik in mijn tent als mijn vader in de hell kan komen kan ik dat ook Toby kwam binnen "beloof me dat je niks doms doet ik wil je nog niet kwijt Y/n Please beloof het me" ik keek hem aan in zijn mooie ogen "ik beloof het" ik loog ik zal alles doen om mijn moeder te redden ookal kost het me mijn leven. Ik zal niet rusten totdat zij veilig is. "Y/n ik zou het maar uit je hoofd laten" ik draaide me om en zag mijn vader "vergeet het ik ga haar redden" ik zag ergens in hem dat hij trots was "das mijn meisje maar beloof me dat je voorzichtig doet" ik knikte "hoe kom ik er" hij gaf me een papiertje en verdween ik las het. Over twee dagen vertrek ik misschien wel eerder misschien vanavond al. Ik ga ervoor zorgen dat mijn moeder veilig is en als het nodig is hak ik die zalgo zijn kop er af.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ticci Toby x Reader ~Dutch~ (Voltooid)
FanfictionHier in dit boek zal ticci Toby verliefd worden op de lezer alle ticci Toby fans zouden hier denk ik wel blij mee zijn (Ik bedoel alle crazy fangirls) en in dit boek ken je ticci Toby niet zo goed omdat je nooit naar zijn creepypasta heb gekeken en...