Y/n's POV.
Ik lag op mijn luchtbed en wou opstaan toen een hand op mijn schouder me tegenhield "wat ben je van plan Y/n" ik draaide me om "niks ik ga gewoon even naar buiten" Toby begon een beetje te stressen "als je iets doms doet en dood gaat vermoord ik je" ik begon te lachen "hoe kan je me vermoorden als ik al dood ben" hij keek me serieus aan "ik meen het je mag niks doms doen beloof het me" misschien is hij een beetje overbezorgd "ik beloof het" ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd en ging de tent uit. Ik kwam aan bij eyeless jack zijn tent "jack ben je nog wakkker" ik hoorde de rits open gaan "Y/n wat wil je van me zo laat nog??". "Ik wil dat je me helpt" hij keek me verbaasd en bang aan "met wat?" Ik knielde voor hem neer "ik wil dat jij me helpt mijn moeder te halen" hij schrok een beetje maar knikte instemmend "Waneer gaan we???" Ik keek hem aan met een lach op mijn gezicht "morgen avond" hij knikte "goed we gaan haar halen" ik gaf hem een knuffel "bedankt jack maar je moet nu goed gaan slapen het gaat niet makkelijk worden" ik liet hem gaan en hij sloot de tent rits en hij ging slapen. Ik was net terug onder de deken en Toby was nog steeds wakker "ik weet dat je je niet aan je belofte gaat houden Y/n" tranen stonden in mijn ogen "sorry ik had niet mogen liegen" ik voelde dat hij me tegen zich aan trok "beloof me gewoon dat je voorzichtig doet" hier zal ik niet over liegen "ik beloof dat ik voorzichtig zal doen" ik voelde dat hij een glimlach op zijn gezicht kreeg "ga je alleen" waarom wou hij dat nou weer weten "nee ik ga samen met Ej" zijn glimlach verdween een beetje "waarom met Ej" alweer een domme vraag "moest ik Jeff meevragen dan??" Dom antwoord maar oke "nee absoluut niet ik vertrouw Jeff voor geen meter Ej is prima" toen begon ik te lachen "als je het niet vertrouwt moet je mee gaan" hij begon te lachen "wil je dat ik mee ga" om de een if andere reden niet en om de een of andere reden wel "als je het prima vind mag je mee" hij kreeg die glimlach weer "oke ik ga mee" ik werd moe en viel in slaap geen zin om dit domme gesprek verder te gaan.
Toby's POV.
Y/n viel in slaap ze was ook wel erg moe na vandaag alleen maar stress en wat deed ze toch bij het meer ze zat daar maar naar het meer te staren toen kwam er opeens rook van haar af en liep ze boos naar slendy toe en begon te schreeuwen ze had al een slechte dag een hele slechte dag ze heeft haar slaap nodig ik begon haar Haar te strelen en viel langzaam in slaap.
Ej's POV.
Ik werd wakker vanavond gaan Y/n en ik haar moeder halen ik ging de tent uit iedereen was al wakker behalve Y/n opeens kwam Toby naar me toe "Hi Ej" ik keek hem verbaasd aan "Hi Toby" zou hij het weten "dusss Y/n is koppig genoeg om niet te luisteren en ze heeft jou gevraagd om haar te helpen" Yep hij weet het "ga jij haar ook helpen" Toby knikte "Waneer gaan we eigenlijk "vanavond al" Toby begon een beetje te flippen maar kreeg zichzelf weer onder controle "Okay prima" toen tikte Y/n op zijn schouder "WAT NOU WEER" en draaide zich om hij schrok toen hij zag dat het Y/n was. Y/n kreeg tranen in haar ogen en liep weg Toby wou haar achterna "Toby doe rustig" hij keek me aan "goed oke" ik keek hem verbaasd aan "misschien moet je wat minder agressief reageren" hij knikte en liep achter Y/n aan hij legde alles uit en ze gaven elkaar een knuffel dus ik neem aan dat alles weer goed is.
(Time Skip)
Jeff's POV.
Ik zat te zwemmen samen met Ej, BEN en Y/n BEN maakte bommetjes voor mijn neus was vreselijk irritant. En Y/n en Lj stonden op een rots Ej en ik zaten te praten en toen hoorde we een plons Y/n heeft Lj in het water geduwd en ze begon te lachen Lj zijn gezicht was geniaal iedereen begon er om te lachen even later dook Y/n het water in en kwam ze niet meer boven water. Ej ging onderwater en had haar gevonden "ik was gewoon aan het zwemmen" het werd langzaam donker "kom we gaan het water uit" iedereen knikte instemmend en we gingen het water uit.
Y/n's POV.
Vanavond vertrekken we ik kan niet wachten om mijn moeder te zien we zaten bij het kampvuur en ik begon wild heen en weer te springen ik kan niet wachten om haar in mijn armen te sluiten. Mijn lieve moeder "laten we een nachtwandeling maken" waarom moet Jeff dat nou weer willen "ja oke" BEN waarom. Dus we liepen het bos in. Masky kwam achter een boom vandaan springen ik schrok me wild "MASKY JEZUS DENK EENS NA IK KREEG ZOWAT EEN HARTAANVAL" masky lachte me uit ik rende hem achterna opeens waren we heel diep in het bos. "Dit is allemaal jouw schuld masky als jij me niet had laten schrikken waren we nu nog gwn bij de rest" masky keek me verdrietig aan onder zijn masker. "Sorry" ik keek hem aan "geeft niet masky This al goed kom we gaan ze zoeken" we liepen dezelfde weg terug en kwamen aan bij het kamp Toby en Ej zaten daar op me te wachten. "Gaan we" zij Ej masky keek me verward aan "masky we gaan mijn moeder halen je mag NIEMAND vertellen waar we zijn oke" hij knikte ik pakte Ej en Toby hun handen vast en we teleporteerde naar de hell.
Masky's POV.
Ik zag ze verdwijnen slender kwam er aan lopen "waar zijn Ej Toby en Y/n" ik moest snel wat verzinnen "ze zijn gaan slapen" slender knikte. Even later kwam slender er weer aanlopen "ze zijn Y/n haar moeder aan het halen of niet soms" oke ik kan er niet meer tegen "ja ze zijn Y/n haar moeder aan het halen" slender begon te flippen en opeens was hij weg ik had moeten liegen.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ticci Toby x Reader ~Dutch~ (Voltooid)
FanfictionHier in dit boek zal ticci Toby verliefd worden op de lezer alle ticci Toby fans zouden hier denk ik wel blij mee zijn (Ik bedoel alle crazy fangirls) en in dit boek ken je ticci Toby niet zo goed omdat je nooit naar zijn creepypasta heb gekeken en...