"Μάρκο μη..Δεν θέλω ακόμα" είπα καθώς τον έκανα πιο πίσω. Δεν ήθελα να σταματήσει όλο αυτό αλλά δεν είναι η ώρα ακόμα για κάτι τέτοιο. Δεν θέλω να δεθω μαζί του γιατί αν δεν κάτσει η όλη φάση θα πληγωθω ...Και υποσχέθηκα πως δεν θα αφήσω να ξανά συμβεί.
"Μα γιατί; αφού θέλουμε πολύ ο ένας τον άλλον" είπε αγανακτησμενος ενώ άφησε το κεφάλι του να ξεκουραστεί στον καναπέ. Φαινόταν πόσο ξενερωμενος ήταν.
"Απλά δεν είμαι τέτοια κοπέλα Μάρκο. Δεν ξέρω τι εντύπωση σου έδωσα τότε στο ιατρείο σου αλλά σίγουρα δεν είμαι αυτό. Έχω τρόπους" είπα καθώς σηκώθηκα. Με ξανά τράβηξε πάνω του. Ααα δεν θα τα πάμε καλά.
"Δεν μου έδωσες καμιά κακή εντύπωση. Απλά σε θέλω" είπε ενώ για πολλοστή φορά κοιτούσε τα χείλη μου. Δεν θα του έκανα το χατήρι πάλι.
"Αχ πάω να σου φτιάξω ένα καφέ γιατί δεν σε βλέπω καλά" με τα πολλά πολλά με άφησε και πήγα στην κουζίνα. Του έφτιαξα ένα σκέτο καφέ και του τον πήγα. Με τα χίλια ζόρια του τον έδωσα και με κοίταξε σαν κουτάβι.
"Λοιπόν κύριε Στεργίου εγώ θα πάω να ξαπλώσω γιατί δουλεύω αύριο. Εσύ αν θες κάτσε αν θες φύγε. ..Απλά μην κάνεις φασαρία. Εντάξει;" του είπα σαν να είναι όντως κουτάβι.
"Να μην έρθω να κοιμηθούμε μαζί;" είπε με πονηρό τρόπο. Ωχ Παναγία μου τι άλλο θα ακούσω.
"Όχι Μάρκο, κάνε ότι σου είπα απλά" είπα και χωρίς να του αφήσω περιθώριο για απάντηση που δεν ήθελα να ξέρω τι σκέφτηκε, ανέβηκα και φυσικά κλείδωσα. Ξάπλωσα κάτω από το πάπλωμα μου και έκλεισα τα μάτια μου.
Το επόμενο πρωί όταν σηκώθηκα ένιωθα πολύ ωραία για κάποιο λόγο. Μια μυρωδιά από κάτι υπέροχο μου τρύπησε τα ρουθούνια. Μα γιατί μυρίζει τόσο ωραία, μαγείρεψα στον ύπνο μου; όχι ηλίθια ο Μάρκος ήταν σπίτι σου από χθες το βράδυ! Α ναι πως το ξέχασα αυτό; καλά όχι ότι ξεχνιέται. Πήγα τουαλέτα έκανα τα απαραίτητα και κατέβηκα κάτω αφότου είχα αλλάξει ρούχα. Μπήκα στην κουζίνα και οι τσιρίδες μπυ ακούστηκαν μέχρι το επόμενο τετράγωνο. Ήταν στην κουζίνα η αδερφή μου η Μαρία, είχα τόσο καιρό να την δω. Είναι 3 Χρόνια μεγαλύτερη μου.
"ΤΙ κάνεις εδώ; πως μπήκες μέσα; εν τηλέφωνο γιατί δεν πήρες; αχ πόσο μου έλειψες" είπα καθώς την εσφυγγα.
"ΟΠΑ αδερφούλα μια μια οι ερωτήσεις. Ήρθα για λίγες μέρες να σε δω γιατί αν περίμενα από εσένα τρέχα γύρευε 😂 επίσης μου άνοιξε ένας κούκλος. Γιατί δεν μου είπες πως έχεις αγόρι; και μάλιστα ότι είναι τόσο σεξι; δεν τα κρύβουμε αυτά" είπε κλείνοντας μου το μάτι.
"Δεν είναι το αγόρι μου. Απλά χθες ήρθε μεθυσμένος εδώ και του είπα αν ήθελε να κοιμηθεί εδώ. Και τώρα που μιλάμε για αυτόν, που είναι;" ρώτησα ενώ την κοίταξα περίεργα. Πριν προλάβει να μου απαντήσει μπήκε εκείνος μέσα στην κουζίνα.
"Εδώ είμαι μωράκι, γιατί; σου έλειψα;" είπε με νόημα. Τι χυδαίος.
"Όχι απλώς ρώτησα." Είπα χωρίς να δώσω σημασία. Έβαλα καφέ και άρχισα να πίνω σιγά σιγά.
"Πάντως η αδερφή σου μου μίλησε για τον πατριό σου" είπε άνετος και έκατσε σσε μια καρέκλα. Πνίγηκα με τον καφέ. Τι έκανε λέει;
ΟΟΟΟΟΠΠΠΠ
YOU ARE READING
Ο hot γυναικολόγος μου
Fantasy"βγάλε τα ρούχα σου δεσποινίς" τον άκουσα να λέει. "Είναι αναγκαίο αυτό;" τον ρώτησα. "Μην ντρέπεσαι, δεν θα σε πειράξω" Είπε με πονηρό χαμόγελο. Ωχ.... ΈΛΑ ΠΆΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΆΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ ❤