Πλησίασα δειλά δειλά την πόρτα και κοίταξα από το ματάκι. Είδα κάτι που προφανώς και δεν περίμενα. Άνοιξα αμέσως την πόρτα και έπεσα στην αγκαλιά της αγαπημένης μου Νατάσας. Είχα να την δω πριν από όλα αυτά. Μου είχε λείψει τόσο πολύ.
"Μικρό σκατακι που χάθηκες; παλιά μια μέρα μακριά μου δεν μπορούσες" είπε με χαμόγελο ενώ πέρασε μέσα. Η αλήθεια είναι πως με τούτα και με εκείνα την είχα ξεχάσει εντελώς. Έπειτα ήταν και εκείνο το ταξίδι με τον Αποστόλη και δεν ήθελα να την ενοχλήσω.
"Αστα, θα στα πω όλα κάποια στιγμή. Να βάλω καφέ;" έγνεψε και αμέσως πήγα να της φτιάξω. Γύρισα και κάθισα ενώ της πρόσφερα όχι μόνο καφέ αλλά και διάφορα άλλα μπιχλιμπιδια μιας και ξέρω ότι ξεχνάει να φάει.
"Η γνωστή αδερφή. Με ξέρεις καλύτερα και από τη μάνα μου!" Είπε μασουλωντας κάτι κουλουράκια που είχα φτιάξει τις προάλλες με την Μαρία.
"Για πες μικρή. Έχουμε να τα πούμε κοντά 2 μήνες!" Πάνω στην ώρα που πήγα να της πω για τον Μάρκο τον είδαμε να ξεπροβάλει από το δωμάτιο. Πολλά χρόνια θα ζήσει αυτός ο άνθρωπος.
"Ωωω εξελίξεις βλέπω! Και πολύ ευχάριστες. Μάρκο μου τι κάνεις; ποσο καιρό έχω να σε δω;" ειπε εκείνη όλο χαρά. Τον αγκάλιασε και φιληθηκαν σταυρωτά. Είχε πάθει ένα σοκ εκείνος.
"Καλά είμαι Νατάσα μου. Όμως..Πως και από εδώ; εννοώ ότι δεν σε έχω δει καιρό τώρα και καταλαβαίνεις" είπε και χαμογέλασε στραβά.
"Ναι η αλήθεια είναι αυτή. Είχα πάει ένα ταξιδάκι με τον σύντροφό μου. Αλλά για πείτε μου εσείς οι δύο, από πότε γίνεται αυτό και δεν με πήρατε ένα τηλέφωνο να χαρώ;" ειπε δείχνοντας μας. Χαμογελασαμε.
"Δεν πάει πολύς καιρός Νατάσα μου, είμαστε πολύ καλά μαζί." Είπε και με αγκάλιασε. Μου έδωσε ένα φιλί και καθίσαμε όλοι στους καναπέδες.
"Θέλω να τα μάθω όλα με λεπτομέρειες!" Αναφώνησε η Νατάσα και γελάσαμε. Μη τα πολυλογώ κανονίσαμε να βγούμε για φαγητό το βράδυ γιατί και εκείνη δεν είχε πολύ χρόνο να τα πούμε. Πρέπει επειγόντως να της μιλήσω για το θέμα που έχω τόσο καιρό. Ίσως με βοηθήσει.
Το βράδυ που βγήκαμε περάσαμε περίφημα. Γελάσαμε πολύ και γενικώς κάνουμε Καλή παρέα οι 4 μας. Είπαμε πως το ερχόμενο καλοκαίρι θα πάμε διακοπές όλοι μαζί στα μέρη του Αποστόλη, στη Σαντορίνη. Δεν έχω πάει και ποτέ. Η επόμενη μέρα μας βρήκε αγκαλιά με τον Μάρκο. Έπρεπε όμως να τον αποχωριστώ για να ψάξω για τη Μαρία. Δεν έχουμε μιλήσει καθόλου αυτές τις 2 μέρες και ανησυχώ. Δεν μπορεί λεπτό μακριά μου αυτή και τώρα με έχει εντελώς γραμμένη!
"Που σαι μωρή και με έχεις γράψει;" της είπα ενώ άργησε να το σηκώσει. Ποιος ξέρει τι θα έκανε πάλι αυτή η πονηρή.
"Ένα Καλημέρα θα ήταν αρκετό για αρχή. Επίσης απλά ξεχάστηκα. Τι θες από τη ζωή μου;" ειπε νυσταγμενα.
"Καλημέρα, θέλω να σου πω τα νέα μου. Έλα σήμερα από το σπίτι. Έχουμε πολλά να πούμε" έκλεισα αμέσως το τηλέφωνο προτού προλάβει να ρωτήσει τι και πως. Να έχει αγωνία για να έρθει όντως. Άκουσα βήματα και είδα έναν απίστευτα σεξιι άντρα να με πλησιάζει.
"Πάλι στο τηλέφωνο μιλάς; στο τέλος θα πιστέψω πως έχεις κανέναν άλλον ε" είπε και με έφερε κοντά του. Του έδωσα ένα φιλί και αυτός μη χάνοντας ευκαιρία μου έπιασε τον κώλο.
"Πρέπει να φύγω..." είπα στενοχωρημενη. Πάλι άργησα στη δουλειά. Ανοίγοντας την πόρτα είδαμε την πρώην του...τη Λυδία....
ΚΑΛΗΝΎΧΤΑ ΜΩΡΆΚΙΑ😉❤
YOU ARE READING
Ο hot γυναικολόγος μου
Fantasy"βγάλε τα ρούχα σου δεσποινίς" τον άκουσα να λέει. "Είναι αναγκαίο αυτό;" τον ρώτησα. "Μην ντρέπεσαι, δεν θα σε πειράξω" Είπε με πονηρό χαμόγελο. Ωχ.... ΈΛΑ ΠΆΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΆΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ ❤