honeymoon 21+

239 5 2
                                    

-בשדה תעופה-
"עדן... נראה לי שכחתי את הפספורט שלי בבית..." טאהיונג אמר כאשר חיפש את הפספורט שלו "מה?!" צעקה עדן כאשר לא האמינה לו וזה גרם לטאהיונג לבלוע את רוקו, אך מישהו קטע את שניהם "היונג!!!!" צעק ג׳ונגקוק כאשר רץ לעבר טאהיונג "שכחת את הפספורט שלך" אמר ג׳ונגקוק כאשר הביא לו את הפספורט של טאהיונג "תודה! הצלת אותי! אני חייב לך" אמר טאהיונג כאשר חייך אליו ואז חיבק אותו "תהנו נונה והיונג" אמר ג׳ונגקוק כאשר נענה לחיבוקו של טאהיונג "ביי קוקי" אמר עדן כאשר חיבקה אותו גם "בואי נלך" אמר טאהיונג בחיוך כאשר החזיק את ידה של עדן והתחיל להתקדם איתה לעבר הדיוטי פרי. "יש לך מזל שג׳ונגקוק מצא את הפספורט שלך!" עדן אמרה בקול של איום כשטאהיונג גיחך בפחד "א-אני אוהב אותך קטנה לי" אמר טאהיונג בחיוך ובגימגום שלא תעשה לו משהו רע "גם אני אותך. ואני לא קטנה" אמרה עדן בחיוך ואז שלחה לו מבט כועס כשהוא קרא לה קטנה "את הקטנה שלי" אמר טאהיונג כאשר קירב את עדן אליו דרך המותניים ובא לתת לה נשיקה כשהוא קלט שמצלמים אותם "ט-טאה מצלמים אותנו..." עדן לחשה לו "לא אכפת לי, שהם יראו אני לא מתבייש בזה" אמר טאהיונג כששם את ידו על לחייה ונישק אותה נשיקה עמוקה ועדן נענתה לנשיקה והקהל נהיה רועש בגלל שהם עודדו "אומיגדדדד הם כאלה חמודים" אמרה נערה אחת כשראתה אותם מתנשקים, טאהיונג חייך באמצע הנשיקה ואז שבר אותה ואמר לעדן "אני אוהב אותך בייביגירל" "גם אני אותך בייביבוי" אמרה עדן בחיוך כאשר נתנה לו נשיקה והם התקדמו לעבר פתח המטוס. הרבה ארמיות קינאו בעדן אבל הם שמחו בגלל שטאהיונג שמח אז הם לא אמרו כלום ולמדו לחיות עם זה. אחרי כמה שעות של טיסה טאהיונג ועדן סוף סוף הגיעו להוואי וכבר חיכה להם מחוץ לשדה התעופה רכב פרטי שיסיע אותם לבית מלון.
הבית מלון:

אחרי שהם הגיעו לבית מלון הם הלכו ישר לחדר ואירגנו את הכל במקום והלכו לטייל ברחבי הוואי היפה

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

אחרי שהם הגיעו לבית מלון הם הלכו ישר לחדר ואירגנו את הכל במקום והלכו לטייל ברחבי הוואי היפה. טאהיונג החליט לקחת אותה לים בקרוב להוואי כי הוא שמע שמאוד יפה שם והוא רצה שהיא תשמח. "עדן אני יודע לאן ללכת אז בואי אחריי" אמר טאהיונג כשהתקדם לעבר הים "חכה לי" אמרה עדן כשרצה לטאהיונג ונעלה את אצבעותיה עם אצבעותיו הארוכות. כשהם הגיעו לים עדן התפעלה מהיופי של הים ורצה לכיוון המים "תודה טאהיונג! תודה שלקחת אותי לפה" אמרה עדן בחיוך רחב כאשר תבלה את רגלייה בטוח במים הקרים אך גם הנעימים וטאהיונג אמר לה "הכל בשביל המלכה היפה שלי" בחיוך רחב כשראה את תגובתה של עדן ואיך שהיא רצה לתוך המים ואמר לה "רק אל תתרחקי יותר מידי בסדר?" "בסדר אל תדאג" אמרה עדן כשהשפריצה עליו מים וטאהיונג התחיל לרדוף אחריה. כשהוא תפס אותה הוא הרים אותה והסתובב "חחחח טאהיונג תפסיק! שאני לא אפול" אמרה עדן בצחוק כאשר חיבקה את טאהיונג בחוזקה. טאהיונג הפסיק להסתובב להניח את עדן על החול הנעים כאשר צפו בשקיעה היפה כשעדן הניחה את ראשה על כתפו של טאהיונג כשישבו על החול כדי להנות מהצפייה כאשר עדן נעלה על ידה עם ידו של טאהיונג אחרי שעה עדן וטאהיונג חזרו לבית מלון והם הלכו להתארגן לשינה.
-אחרי יום-
עדן התעוררה ראשונה והיא הלכה להתארגן ליום החדש בחיוך רחב, אחרי שהיא התארגנה היא הלכה להעיר את טאהיונג בכך שהיא קפצה עליו וטאהיונג התעורר בחיוך כשראה את אהובת ליבו כשנתן לה נשיקת בוקר טוב והלך לאמבטיה כדי להתקלח ולהתארגן. אילו עדן ידעה שהוא התעורר יותר מוקדם כדי לקנות לה מתנה ואז חזר למלון לישון היא בטח הייתה כועסת. טאהיונג קנה לשניהם שרשרת של זוג אך הוא רצה להביא לה את זה במקום יפה ומיוחד אז הוא לקח אותה למסעדת יוקרה ואמר לה "נסיכה שלי קניתי לך היום מוקדם בבוקר מתנה ואני מקווה שתאהבי אותה" כשהושיט לעברה את שרשרת הכסף עם יהלומים וחריטה של 'I love you'
השרשרת:

 טאהיונג קנה לשניהם שרשרת של זוג אך הוא רצה להביא לה את זה במקום יפה ומיוחד אז הוא לקח אותה למסעדת יוקרה ואמר לה "נסיכה שלי קניתי לך היום מוקדם בבוקר מתנה ואני מקווה שתאהבי אותה" כשהושיט לעברה את שרשרת הכסף עם יהלומים וחריטה של 'I love you'השרשרת:

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

עדן לא ידעה איך להגיב אבל דימעה זלגה על לחייה היפות מרוב התרגשות ושמחה והיא אמרה לטאהיונג "אני אוהבת את זה תודה!!" וקפצה עליו למלאה אותו בנשיקות כשטאהיונג צחק בגלל תגובתה החמודה כמו של ילדה קטנה שהרגע קיבלה גלידה מהוריה. אחרי שהם חזרו למלון טאהיונג נהיה קצת 'חם' אז הוא הצמיד את עדן לקיר של החדר שלהם והתחיל לנשק אותה נשיקה לוהטת ועדן מילמלה תוך כדי הנשיקה "ט-טאהיונג מה אתה עושה?" כשניסתה לקחת אוויר "אני זקוק לך, אני לא יכול להזיז את העיניים שלי ממך. את כל כך סקסית שזה גורם לי להידלק כל הזמן" אמר טאהיונג כאשר שבר את הנשיקה ואז נישק אותה שוב ועבר לאט לנשק אותה גם בסנטר ואחר כך גם בצוואר והשאיר לה קצת סימנים מאחור שגרמו לו להידלק יותר מהמראה של זה ואז לחש לה באוזן עם קול צרוד וסקסי "עם הסימנים האלה כולם ידעו שאת שייכת רק לי" ואז הלך לה את התנוך של האוזן שזה גרם לעדן לגנוח מעונג והיא החזיקה את השיער של טאהיונג והצמידה אותו אליה ונשיקה אותו נשיקה עמוקה ומלוכלכת, טאהיונג הרים את עדן והיא שמה את רגלייה שביב מותניו של טאהיונג וטאהיונג אמר לה "מזל ששמת שימלה היום" כשקרע לה את התחתונים ופתח את מכנסיו אך עדן הפריעה לו "בוא נעביר את זה למיטה ואני רוצה להוריד לך את התחתונים" טאהיונג היה מרוצה ממה שהיא אמרה וחייך חיוך סקסי שכמעט יכל לגרום לעדן לגמור רק מהפנים הסקסיות שלו "אה ומעכשיו תקרא לי מאסטר או מאמי (mommy)" טאהיונג נדלק עוד יותר ואמר לה "אני אוהב איך שאת מדברת אליי" כאשר עדן דחפה אותו למיטה והורידה לו את התחתונים "תן למאמי לטפל בך היום" אמרה עדן כשירדה למטה ושמה את ידייה סביב איברו והתחיל לשפשף "ת-תכניסי אותו ל-לתוך הפה היפה שלך" טאהיונג אמר כשהוא גנח והחזיק את השיער שלה כדי שהוא לא יפריע לה כשעדן התחילה לשים את הפה שלה סביב איברו והתחילה להניע את ראשה, הגניחות של טאהיונג היו כמו מוזיקה לאוזניה של עדן והיא התחילה לגעת בעצמה בכך שהיא שמה שתי אצבעות בתוכה והתחילה להזיז אותן מהר תוך כדי שהיא גונחת בזמן שהיא מוצצת לטאהיונג, טאהיונג שעוד מעט הגיע לשיא אמר לעדן שהוא עוד מעט שם והוש נשך את השפה התחתונה שלו כאשר גמר לה בתוך הפה ועדן בלעה את המיץ שלו. עדן עלתה ונישקה את השפתיים של טאהיונג כאשר התיישבה על איברו ושמה אותו בתוכה והיא התחילה לזוז מהר. אחרי כמה זמן עדן התעייפה וטאהיונג ידע את זה אז הוא התהפך והוא התחיל לדחוף בתוכה מהר ועמוק "ט-טאהיונג אהההה" עדן גנחה כאשר היא גמרה וטאהיונג גמר ארבע דחיפות לאחר מכן והוא התעלף לצידה על המיטה כאשר הוא כיסה אותם והם נרדמו.






הסיפור הזה מוקדש למלאכית האהובה שלי
BTStaekook17😍😍😍😍

I love you my angel- taehyungDove le storie prendono vita. Scoprilo ora