after 3 years

219 6 13
                                    

-כעבור שלוש שנים-

עברו כבר שלושה שנים מאז שעדן וטאהיונג הפכו להורים. הם הרגישו שאלה היו שלושת השנים הכי טובות שהיו להם והם לא רוצים שזה יגמר. הם שמחו ואהבו את ילדיהם הקטנים שהיום חוגגים 3 שנים. היומולדת היה בסגנון נסיכים ונסיכות.
הילדים:

הילדים:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"אמאאאא" קראה רה-און כשחיפשה את אימה שאירגנה את המסיבה של הילדים. "אנחנו פה!" צעק טאהיונג כשאירגן את הבלונים כשהוא הרגיש ידיים קטנות מחבקות לו את הרגליים. כשהוא הסתכל על מי שמחבק אותו עלה לו חיוך ענק כשראה את ביתו הקטנה לבושה כמו נסיכה כששיערה השחור והחלר שלה עסוף חצי פזור וחצי מגולגל כשיש כתר של נסיכות על ראשה הקטן "שלום לך נסיכה שלי" אמר טאהיונג כשהרים את ביתו ונתן לה נשיקה כשרה-און שמה את ידייה הקטנות על לחייו וכיווצה לו את הלחיים ואמרה "אמא אבא הפך לדג, אבל דג יפה" כשחייכה אליו כשעינייה נסגרו קצת כשמילאה את טאהיונג בנשיקות ואמרה "אני אוהבת אותך אבא!". עדן ראתה את ג׳יסונג בנה הקטן מסתבך עם העניבת פרפר שלו "אני אעזור לך ג׳וני" (ג׳וני הכינוי שלו) כשהלכה לעברו ועזרה לו עם העניבה "תודה אמא" אמר ג׳יסונג כשחיבק את עדן ונתן לה נשיקה.

אחרי שעה כל האורחים באו. "דוד הובי!" צעקו ג׳יסונג ורה-און כשרצו ונתנו לו חיבוק כאשר ראו את שאר ביטיאס. כשהם ראו את יונגי הם הסתכלו אחד על השני, הנהנו וקפצו עליו "דוד גרומפי!!!" הם צעקו כשיונגי הרים את שניהם "שלום לכם גמדים קטנים~ ותפסיקו לקרוא לי גרומפי!" אמר יונגי בחיוך כשראה אותם שמחים ושהם חיבקו אותו ונתנו לו נשיקה על הלחי "תחליט דוד שוגה, או גרומפי או סבא" ג׳יסונג אמר בחיוך מתוק כשחיבק לו את הצוואר "תקראו לי יונגי או שוגה בבקשה" אמר יונגי כשהוריד אותם ונתן להם נשיקות על המצח "אוקי דוד שוגה" אמרו ג׳יסונג ורה-און "ילדים בואו לדוד ג׳ין" אמר ג׳ין כשירדה על ברכיו ופתח את ידיו לרווחה כשהיה מוכן לחיבוק של הילדים שרצו אליו ונתנו לו חיבוק גדול ונשיקה על הלחי "התגעגעתם אליי?" שאל ג׳ין בחיוך כשהילדים הנהנו בחיוב "עד כמה התגעגעתם אליי?" שאל ג׳ין כשהילדים צעקו "המון!" ג׳ין גיחך על המתיקות שלהם והביא להם את המתנות "תפתחו את זה אחרי המסיבה" ג׳ין אמר כשהם הנהנו בבאסה.

אחרי המסיבה שאר ביטיאס הביאו להם את המתנות שהם קנו להם וג׳יסונג ורה-און פתחו את המתנות בהתלהבות. הם התלהבו מהמתנות שביטיאס הביאו להם "אומיגד דוביייייי" צעקה רה-און בשמחה כשראתה את הדובי הורוד מלא פרווה נעימה שרק דורש שיתכרבלו איתו כשהניחה נשיקה על ראשו של בובת הדובי "מטוס על השלט?! תודה תודה תודה" אמר ג׳יסונג השקפץ על ביטיאס הנתן להם חיבוק "את המתנה שלנו תגלו יותר מאוחר" אמר עדן בחיוך כשהסתכלה על טאהיונג בחיוך כשרק חיכתה לגלות להם את המתנה שלהם.

ביטיאס, עדן והילדים הלכו לחגוג אחר כך במסעדת יוקרה על שפת הים. אחרי שהם הזמינו את האוכל ושהם אכלו הם הלכו לטייל על שפת הים "אמא אבא מה המתנה שלנו?" שאלו ג׳יסונג ורה-און כשהיו כבר חסרי סבלנות וכשרצו כבר לדעת מה המתנה "לא עכשיו מתוקים אנחנו נגיד לכם יותר מאוחר. אולי לא היום אפילו" אמר טאהיונג כשהחזיק להם את הידיים ושחייך שראה שהם מבואסים "אל תדאגו אנחנו נגיד לכם אבל לא עכשיו" אמרה עדן בחיוך כשהחזיקה לג׳יסונג את היד "אמא אני רק שק קמח!" אמר ג׳יסונג כשקפץ על עדן בהתלהבות כשעדן התכופפה והרימה אותו מהגב וטאהיונג עשה את אותו הדבר עם רה-און.

זה היה כבר מאוחר. היו גלים בים וכבר חושך שרר על פני סיאול כשהם החליטו שכדי כבר לחזור לבתים אבל לפני שהם התפצלו שוגה אמר בחיוך "בואו תחזרו לגור איתנו. זה לא אותו דבר בלעדיכם" טאהיונג ועדן חייכו אליו ואמרו "אז אנחנו נחזור לגור איתכם" ביטיאס שמחו והם עזרו להם לקחת את הדברים מהבית של טאהיונג ועדן. אחרי שהם העבירו את הדברים שלהם לבית של ביטיאס הם אירגנו לילדים את החדר בזמן שהם ישנו בחדר הישן של טאהיונג ועדן כשפתאום הם שמעו צרחה "עכביששששש" הוסוק צרח כשראה עכביש מפחיד שהולך לעברו "הוא הולך להרוג אותי הצילווווו" צעק הוסוק כשקפץ לספה כשטאהיונג בא ואמר בעצבים "תשתוק כבר! אתה תעיר את הילדים!" כשלפתע ראה את העכביש וגם הוא קפץ לספה וצעק בפחד "עדן! תהרגי את העכביש בבקשה!" "נראה לך?! אני מפחדת מעכבישים!!!" כששאר ביטיאס רצו אל הוסוק וטאהיונג וראו את העכביש והתחבאו מאחורי הספה אבל אביר קטן בא והציל אותם "חתיכת פחדנים!" ג׳יסונג אמר בקול ישנוני כשהרג את העכביש והלך לישון שוב "הוא קיבל הישנוניות משוגה היונג" טאהיונג אמר כשכולם הסכימו איתו.

אחרי שהם סיימו לארגן לילדים את החדר זה היה 3 לפנות בוקר. הם העבירו את הילדים לחדר החדש שלהם והלכו לישון.
----
זה היה כבר בוקר כששני ילדים קטנים קפצו על ביטיאס כדי להעיר אותם "שוגה אופפה! תתעורר!" אמרה רה-און כשנתנה לו נשיקה "דוד הובי!" אמר ג׳יסונג כשניסה להעיר אותו כשהוסוק התעלם ממנו כדי להמשיך לישון אבל ג׳יסונג דיגדג אותו והוסוק קפץ והתחיל לצחוק "חחחח בבקשה חחח דייי!!!" "אז תתעורר כבר!!" אמר ג׳יסונג כשהמשיך לדגדג אותו והוסוק הסכים.

אחרי שכולם בבית התעוררו עדן וטאהיונג כינסו את כולם ועדן אמרה "אני בהריון חודש שני"
---------------------------------------------------------

אז הנה עוד פרק. מצטערת על האיחור פשוט לא היה לי רעיון אבל לא שכחתי מהספר💖 מקווה שתאהבו אותו.
רוצים עונה שנייה? תנו לי רעיונות ואני אנסה לעשות אותם💕

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I love you my angel- taehyungWhere stories live. Discover now