BAB 1

24.2K 501 9
                                    

ring!!

Raff yang dengar itu terus mematikan loceng itu.tanpa bunyi terus dia bergerak ke bilik air.Selesai itu dia mengambil kemeja biru yang di iron sendiri selesai memakai kemeja terus mencapai blazer yang semat di gantung dalam almari.Raff seorang yg suka berdikari dia tak suka orang yang membuatkn.Dia tk suka orang sentuh barang dia tanpa izin.Selesai itu dia mengambil bag nya tk lupa juga jam g shock berwarna hitam.Tengk dari atas bawah fuhh hensem siakk.Ikut papa dia lh..

Raff turun bawah sambil meruncing butang di tangnnya.

Morning ma,pa-ucap raff tanpa senyuman

Morning raff-bals mereka serentak

Raff duduk disebelh adiknya iaitu ella..

Amboi ank mama ni hensem benor dia-kata nina sambil mencedok nasi dipinggan raff.Raff membuat isyarat cukup.

tengklh papa dia,Papa hensem ank pun hensem kn raff?-bangga kyle sambil tersenyum

Nina mencebik

raff hanya mengangguk lalu menyuap nasi ke mulutnya.

Selesai Raff makan dia pun pergi ke arah pintu diikuti adiknya ella.Selesai saja memakai kasut Raff menuju ke arah kereta nya iaitu kereta sport hadiah hari lahir daripada kyle.Untung lah bapk bagi kereta.Huhuhu

Raff membuka enjin keretanya lalu meluncur laju dari perkarangan rumah.Ella dihantar oleh drivernya.Uish kaya ii semua.Biasalh keluarga besar DRAGON KILLER.

######

Morning mummy,daddy-ucap aryan dan aidan serentak

Morning aryan,aidan-ucap mereka berdua serentak

aryan dan aidan duduk bersebelahan.Lexa hanya diam dan makan.

Selesai mereka makn aryan dan aidan menuju ke pintu diikuti lexa.Aryan dan aidan menggunakn kereta berasingan iaitu kereta sport hadiah dari rayyan ketika hari lahir mereka berdua.aryan dan aidan meluncur laju dri perkarangan rumah.Lexa menaiki driver nya.

########

tiga buah kereta sport masuk ke perkarangan sekolah silver highschool.Tiga buah kereta itu menarik perhatian semua peljr yang berada disitu...

Pelajr pempuan mcm kena rasuk terjerit ii.Tuan kereta itu turun dari kereta itu sapa lagi klo bukan aryan,aidan dan raff.Tiga pelajr ini berjaya menarik perhatian semua pelajr pempuan.raff keluar dari kereta lalu mengemaskn blazernya.Aryan dan aidan juga membuat begitu apabila sudah keluar dari kereta.Tiga pelajr ini tersangtlh hot.Hot kat mana?tk tahu mungkin paras rupanya yg berjaya membuat para gadis cair.

Raff dan si kembar itu berjaln serentak menuju ke class.Ramai pelajr pempuan menuju ke arah mereka bertiga tapi mereka elak dari peljr pempuan yg dekat dengnnya.

Tiga buah lagi kereta ferrari masuk ke perkarangn SILVER HIGHSCHOOL.Pelajr pempuan menoleh ke arah kereta itu.Sapa lagi klo bukan TRIPLETS iaitu rinne,asha dan rina.

Pelajr pempuan mula berbisik kecil.Rinne ialah gadis yang berjaya mencuit hati semua pelajr lelaki dengn paras rupanya dan body yang slim.Asha yang berjaya membuat semua pelajr lelaki tergoda dengnnya kerana paras rupanya yg mampu membuat para jejaka terpikat kecuali Aryan,aidan dan raff.Rina yang berjaya mencuri hati para jejaka di sekolah itu kerana paras rupanya.

Rinne keluar dari kereta itu lalu membetul kan blazernya dan rambutnya.Asha dan rina juga begitu bila keluar dari kereta itu.Tiga gadis ini tersangtlh famous dan hot di sekolah itu tapi bagi peljar pempuan tiga gadis ini ialah musuh mereka apabila tiga gadis ini rapat dengn prinve charming mereka sapa lagi klo bukn si Aryan,Aidan dan Raff.

NERD MAFIA 2Where stories live. Discover now