BAB 13

5.9K 204 0
                                    

SILVER HIGHSCHOOL

sebuah kereta sport meluncur laju masuk ke perkarangan sekolah.Tuan yg menaiki kereta itu pun keluar dari kereta kelihaan wajah gadis itu menunjukkn reaksi yg dingin.Gadis itu menutup pintu kereta dengn cermat.Bila hempas tercabut plk.Gadis itu menggalas beg nya disebelh kiri manakala tangn sebelah menguak rambut kebelkg dan terserlah wajah yg cantik itu.Gadis itu menuju ke dewan iaitu tempt berkumpul namun dirinya rirempuh kasar.Gadis utu mencarut lalu menengking orng yg merempuhnya.

Shit!mata ko buta ke apa?!!!lain kali jalan tengk depn bukn bawah bodoh!ada mata tknk guna!!menyusahkn!!-tengking gadis itu.Org itu menunduk ke bawah tanda takut.

Rinne kenapa ni?-soal asha ingin tahu tampak risau diwajahnya.

Budak ni buta tk de mata main langgar je..Ouh lupa org dh buta memang tk nmpk-sindir Rinne sinis.

Dia tk sengaja kn?yg ko nk tiba ii samuk pahal?-soal asha tk puas hati.Rinne berdecit.

Dah lah menyemak kepala otak aku je...-bls Rinne.Asha merengus geram

Sapa suruh menyemak-kata asha sinis.terhenti perjalanan Rinne dia memandang tajam pada asha seperti mahu membunuh adiknya itu.

Dah lama hidup?!-soal rinne sinis.Ikutkn hati mahu saja dia tembak adiknya itu.Ish iii langsung tiada rasa kasihan.Asha tersenyum senget dia mendekati rinne lalu berbisik

Ko nk bunuh aku?bunuhlh tapi lepas kematian aku ko akn hadap ketua besar family kita-bisik rinne.Takut peljr yg melihat mereka terdengr.Rinne menelan air liur nya.Sapa je tak kenal ketua besar family iaitu Ketua Mafia yg digeruni oleh semua orang iaitu jessica kamila.Asha yg perasan wajah rinne berubah pucat dia menarik senyuman sinis.Tapi masa yg sama dia juga takut untuk menyebut nama itu.

##########

ko boleh diam tak?sebelum aku potong lidah ko?-ugut si ketua aka DRAGON KILLER atau dikenali DIAMOND QUEEN

Laki itu turut senyap.JIN menarik senyuman sinis lalu menendang perut laki itu sehingga senak dibuatnya.Dia mencapai tali pinggang yg tajam di setiap rantai itu lalu melibas tali pinggang itu dibadan lelaki itu.Laki itu hanya menjerit kesakitan tapi bagi JIN jeritan itu bagai angin yg lalu.JIN tersenyum sinis.

Ko belum kenal mcm mana aku jadi singa-kata JIN dingin.Fea yg berada disitu juga tersenyum sinis.Dia sudah terbiasa dengn mekihat seksaan itu sebelum ni takut je nk tengk.

richard uruskn si sampah ni jngn tinggal satu bukti pun.Faham?!-dingin JIN sambil menatap tajam mata richard.Richard mengangguk.

JIN masih tidak berpuas hati apabila soaln nya tidak di jawab.JIN memandang danny tajam.

Danny aku nk ko cari sapa orang yg aku maksud kan tu-arah JIN dingin.Danny mengangguk.Tk berani nk bersuara

##########

Kelihatan lexa menangis teresak ii sambil berpeluk tubuh tak sangka perkara itu akn terjadi padanya.Kaki nya terasa seliuh tapi dia gagah kan untuk bangun pergi ke bilik mummynya.baju yag tersarung dibadannya di bahagian bahu kelihatan terkoyak akibat direntap kasar.Lexa menuju ke pejabat sambil menangis.Ramai pelajr melihatnya tapi dihiraukannya yg dia perlukan sekarg ni ialah mummy dan daddy nya.sesudah masuk lexa mengetuk ii pintu bilik mummy nya sambil menangis.Jess tersentak segera dia menuju ke pintu.

buka je terus lexa memeluk nya sambil menangis.Jess terkejut lalu membawa lexa masuk.

Jess meleraikan pelukan itu tapi matanya jatuh ke arah bahu yg sudah terdedah.Jess tergamam.

Mummy!!....-lexa menangis tersendu sendan.Jess memeluk lexa erat sambil mencium ubun ii lexa.

Tell me lexa sapa buat?!!ckp dwkt mummy!!-jerit jess sambil menggoncang kn bahu lexa.Lexa menggeleng kepalanya tanda tidak tahu.Jess menitiskn air matanya.Tk sangka perkara itu akn berlaku pada anknya.

sesudah itu jess terdengar dwngkuran halus dari lexa tanda lexa tertidur.Jess membaringkan lexa diatas sofa panjang dengn cermat takut terjaga.

Jess membuka phonenya lau mendail no suami nya iaitu Rayyan.

Hubby datang sekolah...urgent!

"what happen sayang?"

Nanti sayang cerita hubby datang tengk lexa..

"ok.hubby datang.Tunggu"

Jess mematikan panggilan lalu mengusap rambut lexa lembut.

sebuah kereta lamborghini meluncur masuk di dalm sekolah.Peljr yang sedang berjaln itu terhenti untuk melihat sapakah gerangn orang itu.Rayyan keluar dari keretanya lalu menutup pintu dengn cermat.Rayyan menuju ke pejabat.Pelajr pempuan mula menjerit apabila melihat Rayyan yg bersegak itu.Rayyan menghiraukan jeritan itu tapi durinya dipanggil oleh aryan dan aidan.

Daddy kenapa daddy datang?-soal aryan.

Mummy suruh daddy datang katanya masalah lexa jom ikut daddy-bals rayyyan lalu menujubke pejabt dibuntuti oleh aryan dan Aidan.

Sampai saja terus Rayyan menujunke bilik jess.Rayyan mengetuk pintu.Jess tersentak.

Masuk!"

Rayyan menguak pintu lalu masuk bersama aryan dan aidan.Rayyan memandang lexa yg terbaring diatas sofa matanya jatuh ke arah hujung bibir yg sudah lebam.

Aryan dan aidan tergamam melihat bahu adiknya terdedah dan kemeja yang tersarung dibadan di lengn adiknya terkoyak.Aryan mula naik darah tapi ditahan.

Rayyan menuju ke arah lexa lalu mengusap rambut lexa lembut.Lexa yang rasa dirinya disentuh perlahan ii dibuka dan teserlah wajah daddynya.dengn itu terus lexa memelu rayyan erat air mata nya sudah keluar.

Daddy!!lexa tak...Takut iskk lexa kena rogol daddy..Iskk lexa takut!!-kat lexa sambil menangis.Mereka tergamam...

Shhh daddy ada sayang jangn takut...Sapa yg buat?-soal rayyan

Lexa menggeleng kepala tanda tidk tahu.Kemarahan Aryan dan aidan ditahan apabila memdengr berita adiknya itu.

Lexa jngn takut...Daddy,mummy,abg yan abg aid ada dengn lexa.Daddy janji daddy akn cari orang tu sampai dapt...-kata Rayyan

Klo lexa mengandung mcm mana daddy,mummy?-soal lexa perlahn tapi dapt didengari mereka.Rayyan dan jess terdiam.

Gugur kan dia!-kata Aryan dingin.mereka memandang Aryan.

ko gila ke?!-soal Aidan dengn nada marah.

Aryan memandang tajam pada Aidan

Habis ko nak adik kita di cemarkn dengn orang ramai?!!!ko nk dia tanggung budak tu sorang ii?!!-kata Aryan dengn nada sudah naik seoktaf.jess,rayyan dan lexa hanya diam.

Adik ko tahu dia umur bape?-soal aidan.Lexa mengangguk perlahn

Semestinya orang sebaya dengn lexa-kata lexa.Aidan mengangguk

Lek yan kita boleh cri budak tu sampai dapt klo tak dapt jugak suruh budak ii kita cari dia!-kata aidan tenang.

Aryan menghela nafas.

#####

NERD MAFIA 2Where stories live. Discover now