Undefinitions and meaning of political sciencetitled part

•Origin : The term politics, is derived from the Greek word Polis.

•Polis which means the city state. Their city states were known as Polis. City state was an all inclusive term, as the ancient Greeks made no distinction between the state and the government on the one hand, and state and society on the other hand. They never differentiated between personal life and social life. Hence according to them politics was a total study of man, society, state, morality and so on. In the end politics was a subject which dealt with all the activities and affairs of the city state.

•ps: city state vs normal state, city government vs central government

•J.W. Garner states, "political science begins and ends with the state"

Гарал үүсэл: Улс төрийн нэр томъёо нь Грек үгнээс гаралтай.

Полис гэдэг нь хотын байдал гэсэн үг. Тэдний муж улсуудыг Полис гэж нэрлэдэг байв. Хотын муж улс нь бүхэлдээ хамаатай байсан бөгөөд эртний Грекчүүд нэг талаас муж улс, засгийн газар хооронд ялгаагүй, нөгөө талаас улс төр, нийгэмд ялгаагүй юм. Тэд хувийн амьдрал, нийгмийн амьдралын хооронд ялгаа алга. Тиймээс улс төр нь хүн, нийгэм, улс төр, ёс суртахууны талаархи нийтлэг ойлголт юм. Эцэст нь улс төр нь хотын улсын бүхий л үйл ажиллагаа, үйл ажиллагаатай холбоотой сэдэв байв.

Жич: хотын муж улс ба ердийн муж, хотын захиргаа, төв засгийн газар

J.W. Гарнер хэлэхдээ "улс төрийн шинжлэх ухаан эхэлдэг бөгөөд төрөөс төгсдөг"