Dni ubiehali ako voda, a september sa nepredstaviteľne blížil. Vedela som, že Harry sa ešte stále nezmieril s tým, že odchádzam. Možno povedal, že sa teší spolu so mnou, no nebolo to tak. Už len to, že chcel byť stále zavretý so mnou v mojom byte, tvorilo skutočnosť, že chce všetok čas tráviť len so mnou. A len on sám. Ešte stále som neprišla na to, ako to s nami bude, keď odídem. Možno som Harrymu povedala, že budeme spolu každý týždeň, no to nie je pravda. Ako nováčik pri modelkách, tam budem musieť byť najmenej 10 hodín denne, a to je ešte málo. Domov sa budem môcť vracať každé tri mesiace ako mi to povedali, aj to len na určitý čas. Najviac taký týždeň. Toto som Harrymu ešte nepovedala, pretože nechcem aby nás niečo také rozdelilo. A bojím sa toho.
*Harry*
Sedel som v reštaurácii, a čakal na Eleanor a Louisa, ktorí sa rozhodli, že usporiadajú rozlúčkový večierok pre Bellu, na počesť toho, že o necelé dva týždne odchádza kurva preč. Ja nechcem aby odišla. Čo si tu nahováram. Vidieť ju len raz do týždňa, s tým že hneď na druhý deň bude musieť odísť? Milujem ju a nie som žiaden kokot, že mi jeden deň bude stačiť. Síce som Belle povedal, že jej to prajem, no pravda je iná. Som rád že ju tam prijali, no ešte radšej by som bol, keby to bolo bližšie a nie až v skurvenom Paríži. Dokonca sa o Paríži hovorí, že je mestom lásky. Čo keď si tam Bella niekoho nájde? Kurva.
,,Ahoj Harry." ozvalo sa za mnou, keď som si odpil zo svojho čaja.
,,Louis, Eleanor." povedal som na pozdrav, a znova sa napil. ,,Tak čo je vo veci?"
,,No chceli by sme to usporiada v Rodeu, keďže tam sme trávili väčšinu času. Navyše sme to spravili tak, že v sobotu to tam bude zavreté, aby sme tam boli len my." povedala El a usmiala sa.
,,Fajn, robte ako chcete, mne je to jedno." vysúkal som zo seba a zahľadel sa na stenu, ktorá mi prišla teraz veľmi zaujímavá.
,,No ták Harry, veď si predsa povedal, že jej to praješ." povedala Eleanor, a zahľadela sa na mňa, tými svojími veľkými očami.
,,Jeden vzťah na diaľku som už zažil, a poviem vám, nebolo to nič pekné." povedal som so smutným výrazom na tvári. ,,Asi bude lepšie, keď tam pôjde už len ako moja kamarátka, pretože fakt, že s ňou nebudem môcť byť každý jeden skurvený deň ma ubíja."
,,Uvedomuješ si, čo si povedal?" spýtala sa El šokovane.
,,Ak by som to nevedel, tak by som to asi nepovedal nemyslíš?"
,,Lenže ak sa jej teraz vzdáš, už si ju späť nezískaš." prehovoril Louis prvýkrát, odkedy sme tu.
,,Myslíš že som kokot? Jasné že to viem, lenže ja..." odmlčal som sa a pozrel na Louisa, a potom na Eleanor. ,,Nedokážem bez nej žiť." dodal som a zapozeral sa na svoj odraz v zrkadle.
,,To je snáď každému viac než jasné." zasmiala sa Eleanor, no mne do smiechu vôbec nebolo.
,,Bude to tak lepšie. Teda, aspoň si budem nahovárať, že to tak bude lepšie. Aj jej sa bude lepšie odchádzať, s tým, že sa tu nebude musieť vracať každý týždeň." povedal som, a snažil sa vstrebať to, čo som zo seba dostal.
,,Ako to myslíš, že každý týždeň?" spýtala sa šokovane Eleanor.
,,No ak by sme boli spolu, vracala by sa tu každý týždeň, bohužiaľ len na jeden deň."
,,Mne povedala, že sa bude môcť vracať domov, každé tri mesiace. Aj tebe mohlo dopnúť, že to čo ti povedala je somarina. Modelky odchádzajú na fotenia všade po svete, a niečo také trvá aj týždne."
YOU ARE READING
End of Love
Fanfiction"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...