Čo by ste spravili, ak by ste mali možnosť zmeniť osud? Zmeniť svoj život úplne od začiatku? Zabudnúť na všetko zlé, a napraviť to čo ste pokazili? Kiež by sme aj my v živote dostali takúto voľbu , vrátiť sa späť v čase a napraviť všetko zlé, čo sme spravili. Lenže to nejde.
,,Bella? Si tu?"
,,Hej hej som." zamrmlala som do prikrívky, a pretočila sa na druhú stranu.
Posledné dni som strávila v mojom staro-novom byte, tu v New Yorku. Prisťahovala sa ku mne aj Sam, keďže nechcela ostať u Harryho. Ách, Harry. To meno mi je tak neznáme, no predsa známe. Chýba mi, a nedokážem na ňho prestať myslieť.
,,Čo keby sme dnes skočili na nákupy? O dva týždne sú Vianoce." prisadla si Sam ku mne na posteľ, a odhrnula zo mňa prikrívku.
,,To už len dva týždne? Kde som celý ten čas bola?" spýtala som sa ironicky.
,,Tu v posteli zlato. No ták vstávaj. Bolo už dosť toho utrpenia."
,,Nie Sam. Chcem ležať v posteli, a počúvať smutné pesničky celý zbytok môjho života."
,,Isabella Greyová! Ak okamžite nevylezieš z tej postele, olejem ťa!" zakričala na mňa Sam, no nepočúvala som ju.
Ako môžem normálne fungovať, keď som bez Harryho? Preboha veď to sa ani nedá.
Moju myseľ prerušil prúd studenej vody na mojom ksichte. Počula som za sebou len hlasný smiech, a až potom mi došlo že tá krava ma naozaj obliala.
,,To si neurobila." zasyčala som, a postavila sa z postele.
,,Ale hej. A teraz sa choď obliecť. Čakám ťa v obývačke." zasmiala sa Sam, a odišla preč z mojej izby.
Skúsim to prežiť, a ísť so Sam na nákupy, len aby som jej spravila radosť? Ja chcem Harryho a nie nejaké hlúpe nákupy.
************************
,,Liamovi sa to bude páčiť."
,,Myslíš, že mu nejaká sviečka spraví radosť?" spýtala som sa ironicky, načo si Sam len vzdychla, a posadila sa za stôl v kaviarni.
,,To je to jediné, čo mu môžem dať."
,,Sam ja som to tak nemyslela, ja..."
,,Nie Bella. Mala by si sa už zmieriť s tým, že sa s tebou Harry rozišiel. Je mi to ľúto, ale život ide ďalej." prerušila ma Sam, a následne sa postavila. ,,Idem na WC." dodala, a odišla do dverí, hneď pri pulte.
Naozaj som bola až tak posadnutá Harrym, že som si nevšímala svoju priateľku? Viem, že sa s Harrym už dokopy nedáme, ale.. Mohli sme byť aspoň priatelia. Chcela by som s ním byť aspoň kamarátka? Pre ňho by to bolo zrejme také ťažké, ako pre mňa. Takže nie.
,,Som späť." vyhlásila Sam, keď sa vrátila z wecka, a na chvíľku som mala pocit že prestala dýchať.
,,Mali by sme odtiaľ odísť. Nepáči sa mi tu." povedala rýchlo, a začala sa obliekať.
,,Sam, ale už som nám objednala."
,,To nevadí, zaplatím to."
Otočila som sa, a tam ho uvidela po takom dlhom čase. Jeho kučery boli o niečo dlhšie ako naposledy. Mal na sebe voľné biele tričko, a úzke nohavice. Na krku mu vyseli slnečné okuliare, a vedľa neho stála nejaká žena. Počkať čo? Harry si za mňa už dokázal nájsť náhradu?
Otočila som sa späť k Sam, ktorá na mňa pozerala ľútostivím pohľadom. Ani som si to neuvedomila, a po tvári mi začali stekať teplé slzy.
YOU ARE READING
End of Love
Fanfiction"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...