Ευχαριστήρια Σημείωση

1.6K 149 67
                                    


Το τελείωσα! Μπορεί να μου πήρε σχεδόν 3 χρόνια, αλλά το τελείωσα! Νιώθω περίεργα γιατί αυτό το βιβλίο ήταν μέρος της ζωής μου για τόσο καιρό αλλά όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν (και τώρα όσοι έχουν διαβάσει το ''A Dance With Dragons και έχουν δει τη σχέση μου με τους αποχαιρετισμούς γελάνε)

Είμαι άρρωστη οπότε αν σε κάποια σημεία είμαι περίεργη ή δεν βγάζω πολύ νόημα φταίει ο πυρετός. Και η συγκίνηση.

Σας ευχαριστώ όλους που ήσασταν μαζί μου σε αυτό το ταξίδι. Που διαβάσατε την ιστορία μου, την στηρίξατε και της δείξατε αγάπη μέσα από τα σχόλια και τις ψήφους σας, και που ανεχθήκατε τις απαράδεχτα μεγάλες καθυστερήσεις μου ανάμεσα στα κεφάλαια. Πραγματικά, αν δεν ήσασταν εσείς δεν θα την είχα τελειώσει.

Και τώρα ξεκινάει το δύσκολο ταξίδι της επιμέλειας. Πέρα από το τεχνικό κομμάτι (περιγραφές κτλ) που χρειάζονται δουλειά θέλω να κάνω ορισμένες αλλαγές στην ιστορία όπως π.χ στην αρχή φαίνεται πως οι άνθρωποι δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο λόγο που μισούν τις μάγισσες, ή θέλω να προσθέσω μερικές σκηνές μάχης με τον Έρικ γιατί νιώθω πως δεν κάνει πολλά. Αν πιστεύεται πως πρέπει να γίνει κάποια αλλαγή ή διόρθωση παρακαλώ γράψτε το στα σχόλια. Ειλικρινά θα με βοηθήσει πολύ.

Όσο για το επόμενο βιβλίο έχω κάποιες ιδέες στο μυαλό μου αλλά πρώτα θέλω να οργανώσω τις σημειώσεις μου, να φτιάξω τα σχεδιαγράμματα μου, και πλάκα σας κάνω δεν γράφω δεύτερο βιβλίο. Το θέλω. Πολύ. Αλλά το θέμα είναι ότι ο μπαμπάς της Σελίν είναι ο μπαμπάς της Νερίσσας.

Για όσους δεν ξέρουν για τι πράγμα μιλάω επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω: Όταν έγραφα τα κεφάλαια που η Σελίν μαθαίνει για τον πραγματικό της πατέρα άφησα υπόνοιες πως είναι το ίδιο άτομο με τον πατέρα της Νερίσσας και του Νάριαν, δυο χαρακτήρων από το βιβλίο μου ''A Dance with Dragons''. Αυτό το έκανα κυρίως για πλάκα, επειδή ήθελα να δω αν υπήρχαν άτομα που έχουν διαβάσει και τις δυο ιστορίες και μπορούν να εντοπίσουν τις ομοιότητες (το κάνατε και σας αγαπώ) Το θέμα είναι πως τώρα στο μυαλό μου αυτό ισχύει και αν γράψω ένα δεύτερο βιβλίο είναι αναπόφευκτο οι χαρακτήρες να συναντηθούν, και δεν θέλω να γράψω κάτι που οι περισσότεροι θα χρειαστεί να διαβάσουν άλλο ένα βιβλίο για να το καταλάβουν.

Εσείς που τα έχετε διαβάσει, πως πιστεύετε ότι θα αντιδράσει η Νερίσσα αν μάθει πως έχει αδελφή;

*σκέψεις*

Εκτός αν εστιάσω στην Σελίν και βρω έναν τρόπο να εισάγω τη Νερίσσα και το background της στους καινούργιους (και δεν έχω ιδέα πως να το κάνω αυτό) Αλλά αγαπώ και την Νερίσσα και δεν θέλω να την αφήσω απ' έξω. Οπότε δεν ξέρω τι να κάνω.

Έχω την αίσθηση ότι ξεχνάω κάτι (μάλλον δεν θα έπρεπε να το γράφω αυτό ενώ έχω πυρετό και ο εγκέφαλος μου δεν λειτουργεί αλλά δε βαριέσαι

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Έχω την αίσθηση ότι ξεχνάω κάτι (μάλλον δεν θα έπρεπε να το γράφω αυτό ενώ έχω πυρετό και ο εγκέφαλος μου δεν λειτουργεί αλλά δε βαριέσαι...)

Α! Πολλοί μου είχατε γράψει στα σχόλια πως υποψιαζόσασταν/ Θέλατε η Αριάνα και ο Τομ να καταλήξουν μαζί. Να σας πω ότι στις αρχικές σημειώσεις που είχα φτιάξει το μακρινό 2014 αυτό συνέβαινε! Αλλά αργότερα αποφάσισα να το κόψω από την πλοκή.

Αυτό ήταν, τελείωσε. Αλλά μην ανησυχείτε, εμείς δεν χρειάζεται να χαθούμε αφού έχω αρκετές ακόμα ιστορίες στο προφίλ μου και πολλές, πολλές, πολλές ιδέες για καινούργιες. Χωρίς πλάκα, έχω ένα ντοσιέ που γράφω ιδέες και σημειώσεις για νέα βιβλία και είναι ένα τρομαχτικό μέρος επειδή έχει τόσα πολλά μέσα που χάνεσαι.

Μέχρι να τα ξαναπούμε, να έχετε μια πολύ όμορφη μέρα!

;-)

Το Δάσος των ΜαγισσώνWhere stories live. Discover now