30 | היפהפייה הנרדמת סוף סוף מתעוררת

77 9 3
                                    

הדרך חזרה לנדבליר הרגישה ואכן הייתה קצרה יותר. במערה של מימיר היה שער מעבר דרכו הם יכלו לעבור ולהגיע אל תחילת ההר. שתי הבנות עברו בו וכשיצאו ממנו, התמלאו שוב בכוחות מחודשים. בעיקר ת'רוד, שכוחותיה חזרו אליה אחרי שירדה מההר. היא לקחה נשימה עמוקה והרגישה את הברקים חגים סביב אצבעותיה. היא לא ידעה שזה יחסר לה. כשהגיעו אל הכפר, הן לא הופתעו לראות שהוא נשאר אותו הדבר. ת'רוד יכולה הייתה להרגיש את הרעידות של טסה, היא פחדה על ראלף. פחדה שקרה לו משהו. הן התקרבו אל הבקתה של דאג, כשלפתע הדלת נפרצה ונהדפה לאחור. טסה קיפצה במקומה, היא לא ציפתה לכניסה כזו. מתוך הבקתה התעופף חפץ שלא זיהתה.

גרזן ריחף באוויר ועצר מסיבה כלשהי, הוא היה נראה כמו מיולניר, אך גם שונה ממנו. הוא היה גדול יותר, ראש הגרזן היה באותו עובי. הלהב היה מחודד והיתד היה צמוד אליו בחוזקה. "חכה!" הם שמעו את הקול של דאג קורא מהבקתה. כשיצא ממנה והביט בחבורה הוא חייך וכיווץ את גופו. "אני – אני יכול להסביר את זה."

"למה יש כאן גרזן מעופף?" ת'רוד שאלה.

ראלף יצא מיד אחריו. "סיפור מצחיק," כשטסה שמעה את קולו היא הרגישה שירדה לה אבן עצומה מהלב. "סיפור מצחיק." הוא אמר והחיוך לאט לאט ירד מפניו. "יכול להיות, שיצרנו נשק חזק. מדיי." הוא אמר בזהירות.

"יצרנו?" טסה שאלה כלא מבינה.

"טוב, אה, כן. דאג ביקש ממני עזרה לעזור לו להשלים את הבנייה שלו ו –" הוא הצביע אל עבר הגרזן המעופף.

"יצרתם נשק שאתם לא מסוגלים לשלוט בו?" ת'רוד השלימה אותו ונאנחה.

השניים הרכינו את ראשם. כמו שני ילדים שעשו שטות ובלגנו את כל הבית ואז אימם צריכה לנקות אחריהם. היא הרימה את מיולניר, סיבבה אותו מספר פעמים לפני שקיפצה והוא הרים אותה. היא התעופפה אל עבר הגרזן וביד החופשית שלה (זו שלא אחזה במיולניר) היא ניגשה לגעת ביתד.

מקרוב, היא יכלה לראות שלא מדובר בעץ רגיל. הוא היה עבה וחזק, בדיוק כמו שיתד של נשק אמור להיות, אך הוא היה גם טיפה סדוק ומהסדקים התנדפה אנרגיה כחלחלה ובהירה. היא קימטה את מצחה והחליטה לגעת ביתד בכל מקרה.

לא עברו מספר שניות לפני שהאנרגיה הזו התפרצה והעיפה אותה חזרה אל הקרקע. היא נפלה על אחד מבתי הקש והרסה אותו לגמרי. ת'רוד נאנקה וגנחה מכאב, המכה הזו הייתה חזקה מדיי.

"ת'רוד!" ראלף קרא לעברה ורץ לבדוק לשלומה. "את בסדר?" שאל כשהיה מספיק קרוב. הוא עזר לה לקום.

היא נשענה עליו מכיוון שלא הצליחה להחזיק את עצמה. "ממה הכנתם את היתד? מאיזה חומר זה עשוי?" היא נשפה בעצבים.

ראלף הרכין מעט את ראשו. "אני מצטער," הוא מלמל.

"ממה הכנתם אותו?" היא הרימה את קולה.

תשע ממלכות בוערות (ספר 1)Where stories live. Discover now