1

838 27 1
                                    

Понеделник. Мразя понеделниците. Скучни са, а точно днес имаме тест по математика, за който не съм учила. Всъщност, аз май не уча за нито един тест. Винаги го карам на тото (и Лъчо😂)
и всеки път изкарвам хубави оценки. Как ли? Ами и аз не знам.

Станах, оправих се и тръгнах. Не закусих, понеже аз не закусвам, рядко обядвам, а още по-рядко вечерям. Не знам как не съм хванала анорексия още. Шшш, тихо да не предизвикваме съдбата. Тя и без това не е на моя страна...

Както всяка сутрин, най-добрия ми приятел Джимин, ме чакаше пред училище. И да, имам приятел, може да е само един, но ми стига. Той е гей и харесва едно момче от по-горния клас. Мисля, че се казваше... Йонги, ама аз му викам Шуга. Не му се подигравам, че е такъв, но само на него. Другите ги обиждам на воля.

– Я виж ти, този път не закъсня. Да не би да е заради новия ученик?
"Нов ученик ли? Това означава нова играчка."
–Нов ученик? Офф, как мразя понеделниците!

  

Хораа, почнах я! От много време ми се върти в главата, ама все си казвах  "Ще се изложиш, дори не можеш да се сравняваш с историите, които си чела."
Ем, ако се изложа...
Здраве да е! 😂😂💜

(

Извинявам се, че е толкова кратка, ще се постарая следващите да са по-дълги.)

Girl With The Tattoos (Namjoon, Taehyung And Reader)Where stories live. Discover now