notes from me

177 24 17
                                    

dengan ini, aku mengumumkan yang SILENT\NEMESIS telah tamat!

first of all, aku nak ucapkan berjuta terima kasih kerana sudi membaca dan menyokong ff yang tidak seberapa ini. aku sedar banyak kekurangan, dan banyak kesalahan aku sepanjang merangka dan menulis cerita ini. tetapi kerana adanya sokongan dari pembaca, aku cuba sebaiknya untuk menghiburkan anda semua. tanpa anda siapalah aku ini TT

keduanya, aku ingin memohon maaf sekiranya aku ada terbuat salah secara langsung atau tidak langsung yang pernah melukakan hati anda. iya aku akui, aku jarang membalas komen anda kerana itu memang tujuan aku. aku mahu anda semua berasa tertanya-tanya tentang cerita ini, dan hanya segelintir sahaja yang aku balas. im so so sorry kalau anda terasa iya TT tapi tbh, aku enjoy baca komen komen anda semua ❤

ketiga, aku ingin meminta maaf sekali lagi kalau ending dia sepertinya hambar dan tidak seperti apa yang anda jangkakan. jujur aku cakap, aku memang agak blur untuk part mahkamah tu, tapi tujuan ploting utama aku memang ending dia, nemesis dan punca dendamnya mati.

dan untuk yang berjaya meneka siapa yang memainkan watak penting di dalam cerita ini, tahniah aku ucapkan. KITA SEOTAK YEAHHHHHH!!

i just wanna ask here, did you guys enjoy reading this book? :)

━━━━━━━━━━━━━━━

REVEALED HINT.

aku banyak bagi hint siapa nemesis tau sepanjang penceritaan ni. ada beberapa part adalah fav aku.

antaranya; bila aku tanya pasal membunuh dengan pisau tajam dan tumpul. hint tu aku mahu kamu sangkut pautkan dengan tindakan jongin. kenapa dia buat begitu dengan yeonhwa?

selain tu; aku pernah mention juga yang jongin bawa pergi klinik kan? itupun aku mau kamu fikir bebetul kenapa dia buat begitu sedangkan dia adalah killernya. part yang dia masukkan yeonhwa dalam freeze tu pun aku mau kamu fikir apa motifnya? jongin sudah tahu yang dia bakal di perangkap, kenapa dia tidak bunuh sahaja yeonhwa kan?

yang season nemesis n9-bruise; ini fav hahahhaha. kalau kamu fahami betul betul, sebenarnya yeonhwa bercakap dengan dirinya sendiri sahaja. dia sebenarnya menyelinap masuk ke dalam wadnya semula untuk berpura-pura koma. sebab aku tidak ada mention sesiapa di situ, melainkan orang itu.

got it? :)))

AGAIN, THANKS FOR READING MY SWEETIE READERS ❤❤❤❤❤

Silent | Nemesis ✔ [DIBUKUKAN]Where stories live. Discover now