Waste it on me

963 65 58
                                    

(הדבר הכי ארוך, דביקי וצ׳יזי שאי פעם תקראו אוקיי רק באתי להגיד את זה, קריאה מהנה!!)

SEPTEMBER

אנשים אומרים שאהבה היא דבר כל כך קסום, שהיא דבר שיכול להציל בנאדם מעצמו, שהיא כל כך טובה שצריך לשמר אותה כמה שאפשר. יש אלפי שירי אהבה שבהם האנשים כל כך שמחים ומלאי חיים בגללה. כי כל כך מדהימה. אבל לא לכולם יש אותה. אהבה יכולה להרוג בדיוק כמו שהיא יכולה להציל. החיים הם סתם משחק מחשב של מי שיושב למעלה. אהבה היא רק גלגל הצלה מכשיל במשחק הזה.

אני לא מאמין בחיים.

אני לא מאמין באהבה.

אני לא מאמין ב-

״היי אתה! תתעורר! היי! אתה צריך לעלות עוד מעט!״  הבוס של הבחור הצעיר נפנף את ידו מול פניו של הבחור שפשוט בהה בעצמו במראה, מאחורי הקלעים. הוא מצמץ כמה פעמים כדי לחזור לעצמו ופשוט הנהן מדבריו של הבוס שישר יצא משם.

הוא לבש את האקססוריז האהובים עליו ושם את נעלי העקב הכי יפות שלו והכי מתאימות לתלבושת שלבש, לפני שעלה על הבמה.

נ.מ של ג׳ונגקוק

״אבל היונג אני באמת לא רוצה להיכנס! רק היום הפכתי להיות חוקי אני לא רוצה שהדבר הראשון שאני אראה יהיה גברים חצי ערומים!״

״קוק, זאת המתנה הכי טובה שתקבל אי פעם עכשיו בוא. אם ממש לא תאהב להיות שם אז תגיד לי ונצא, טוב?״ נאמג׳ון היונג אמר לי והמשיך לגרור אותי למועדון חשפנות הזה שהוא מת להביא אותי אליו עוד משנה שעברה. עכשיו בגלל שאני חוגג היום יומולדת 18, אז אני רשמית חוקי והוא יכול להכניס אותי לשם.

נכנסנו למקום הענקי הזה והאמת, כמעט הסתנוורתי מכל התאורה והמנורות הצבעוניות שהיו שם.

אנחנו ישבנו שם בכיסאות או מה שזה לא היה, וג׳ין היונג, עוד אחד מהחברים הכי טובים שלי, הלך להביא לנו משקאות. האמת היא שאף פעם לא כל כך חיבבתי אלכוהול, זה פשוט לא טעים לי ולא משנה איזה סוג או טעם יביאו לי.

בדיוק כג׳ין היונג חזר, עלה מישהו אחר על הבמה.

פאק הוא חתיך.

הוא התחיל לרקוד על העמוד ואז עשה מלא תנועות כאלה מפתות לקהל.

אני רוצה אותו.

״היי היונג, מי זה?״ נשענתי יותר לנאמג׳ון היונג ולחשתי לו באוזן כדי שישמע עם כל הרעש שהיה שם. ״למה, הוא מעניין אותך?״ הוא צחק וקרץ עם שתי העיניים שלו, פשוט הבאתי לו מכה עם המרפק. ״השם במה שלו זה וי אבל שמעתי מכמה חבר׳ה קבועים פה שקוראים לו קים טאהיונג.״ הוא לחש בחזרה והסתובב אל קים חתיכי טאהיונג.

Waste it on me | TAEKOOK Where stories live. Discover now